Project Lauren blir OpenSkies

HB-IIQ.jpg


Og PrivatAir flyr stort sett med 73G/BBJ - både billigere i drift enn en 752 og har ikke så mange seter å fylle.
 
Hva skjer med flyene som blir ledige? F-HAVN og F-HAVI som skal tilbake til leasingselskapene sine mon tro? Eller nye ruter?
 
Endringer i Openskies, de dytter inn 11 rader med 6 eco-seter. Ser ut som IFE-tilbudet blir av typen iPad. BizSeat blir til premium plus.

http://www.flyopenskies.com/en/info-and-tips/in-flight-services/eco.html

Opptjeningen endres noe:
https://www.britishairways.com/travel/collect-avios-other-airlines/public/en_no

When the airline launched service about 4 years ago, they flew in a 3-class configuration, with a few sad rows of economy in the back of the plane. They then removed those seats and flew only with what they called Biz Bed (flat bed seating for about $3500 round trip) and Biz Seat (somewhere in between Premium Economy and Business Class, for about $2000, though often much less).
http://www.onlinetravelreview.com/2...onomy-class-to-its-all-premium-class-flights/
 
Konseptet kunne vel ikke blitt lansert på ett verre tidspunkt? Artig å lese hele tråden med utviklingen
 
Og prosjektet humper går videre:


Sakset fra email:
We're delighted to announce that OpenSkies are increasing their offering to include a new daily direct flight between Paris Orly and New York JFK. This exclusive addition will join our two daily OpenSkies direct flights between Paris Orly and New York Newark.
...
You can start booking right away, the very first JFK flight will depart on the 31st of March 2013.
 
Hvorfor kan de ikke bare omdøpe OpenSkies til British Airways? Virker på meg som et noe rart konsept det der med å fly fra Frankrike til USA.
 
Back
Top