Flyet er jo i hovedsak i business og premium economy utforming. Husk at BA sine C-seter tar plass og det er kun de 5 bakerste radene som er economy
Eehh, ja? Det er derfor jeg ikke helt ser poenget med å dytte inn disse veldig få økonomiradene.
Flyet er jo i hovedsak i business og premium economy utforming. Husk at BA sine C-seter tar plass og det er kun de 5 bakerste radene som er economy
Blir dette første gang 757 får tre klasser?
Jeg undrer meg litt på den økonomiklassen. 30 seter økonomi er lite, så jeg lurer litt på hva slags marked de satser på der. Byene de flyr fra har jo direkte ruter til NYC fra før, og på økonomi skiller ikke BA sitt produkt seg ut på noen spesiell måte. Jeg hadde trodd de kom med kun business og premium economy.
UA har ihvertfall hatt stor suksess med sin Premium Coast to Coast service. Der er det 3 klasser, F er SQ Spacebed seter. Dette tilbudet er topp!
http://www.unitedps.com/main.html
http://www.seatguru.com/airlines/United_Airlines/United_Airlines_Boeing_757-200_PS.php
Eehh, ja? Det er derfor jeg ikke helt ser poenget med å dytte inn disse veldig få økonomiradene.
Joda, men jeg antar BA har regnet på det og fant ut at det (de tror blir) mest lønnsomme var denne konfigurasjonen med litt economy plassert bakerst
Open Skies skal ha sin egen IATA-kode, og vil ikke være med i oneworld
Eeeeehh. Er du sikker paa det?? En av utfordringene til all business utfordrerne er at du ikke har lojalitetsprogrammer. Dette vil jo tiltrekke bonusprogram slaver dersom Executive Club / OW medlemmer kan faa miles
Da er det mulig å booke billetter på http://www.flyopenskies.com/. Nokså dyre billetter, men så er det jo all business.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.