Originally posted by Concorde
Pass på så du ikke svimer av da![]()
Originally posted by MD11
Er det besluttet at BKK-SIN-BKK forsvinner??
Vil maskinen i såfall snu på timen i BKK og returnere til CPH?
Med A330-200 er det kanskje mulighet for at vi ser SAS flyr langt fra OSL igjen??:norOriginally posted by FBU 4EVER
Originally posted by MD11
Er det besluttet at BKK-SIN-BKK forsvinner??
Vil maskinen i såfall snu på timen i BKK og returnere til CPH?
Ja,det er opplest og vedtatt.Flyet blir stående og får utført vedlikehold av Thai istedenfor.Ombyggingen av langrutecabin til liggeseter belaster teknisk i CPH ganske betraktelig om dagen (årsak til den siste tids avisoverskrifter/skandaler?),så jeg tror dette er den eneste realistiske muligheten de har i øyeblikket.Hva som skjer med SIN når ombyggingen er over,vet jeg ikke,men det skoles over såpass mange piloter til A330/340 om dagen at det ser ut som det er planlagt med to fly i tillegg til dagens flåte.A330-200 er på tapetet og brukes som "ris bak speilet" av SAS overfor Pfor.Snille gutter (og piker) får to nye fly å leke med.Hvis ikke.... full nedleggelse av Intercont.! Og,på litt lengre sikt:full nedleggelse av et SAS Airline som råtner på rot da langrutene forsvinner.
"We live in interesting times!" (Sitat fra en annen krig)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.