Programmet er klart!Förste turen går til.....

Replying to Topic 'Programmet er klart!Förste turen går til.....'

Då måste det bli möte i avd väst :cheers:

Hm... , det var da som ... lykke til !! , i samme tidsrom som jeg har planlagt en tur samme .
vei.... , dags for å sjekke schedulen igjen...

Grattis, da var du ferdig utsjekka på 340'en da eller?

Herligt !
Hvordan er det med de første turene...?
Flyr du da som skipper med utsjekk-kaptein i høyre setet?

Og Stein, hvis du ikke vet hva du skal gjøre den 24., så er her er spotterguiden til Boeing Field - kanskje du ser noen griser? ;)
:
:
:
Men det er vel mer dronningen du er ute etter, og her er herr Mowinckels utmerkede bilde fra overleveringen.

ssc_logbook.jpg

Er det Valgerd som står i døre på Concorden??

Bra valg av destinasjon...:up:

Oppflyging for tilsyn 14/2 (simulator),så 6 legger med kapteinsinstruktörer för Schoolrelease (2 legger) engang i mars.Deretter Baserelease (2 legger).Först etter den flyr jeg min förste tur på egenhånd uten "stöttehjul".

Et möte med avdeling "langt vest" burde väre mulig.Vi får se.:hi2

Gratulerer med nytt maskineri ja! Skal vel bli godt å komme seg bort fra disse MD'ene, grisene og alt det andre småtteriet nå vel...? :) :) ;)

Griser blir griser for FBU4EVER 4EVER :skep

Gratulerer!
Fikk endelig inn litt eurobonuspoeng på konto igjen, nok til en oppgradering til biz. Det må nok bli en tur med SAS igjen snart, helst med gutten i røyken ved side-sticken!

Pass på så du ikke svimer av da:D

Tenker du gler deg som bare det FBU 4EVER! God tur!

Og hyggelig å hilse på deg på Scanair Julebordet....

....og velkommen hit Stein.....klart vi skal ta godt vare paa deg....bor dere i Bellevue ennaa ?.....uansett ankommsten er notert, og moete er planlagt.....alle er velkomne!

Originally posted by Concorde

Pass på så du ikke svimer av da:D

Problemet oppstår rundt galley i bakre seksjon,og gudene vet hvorfor.Iallefall ikke Airbus som alltid hevder "pilot error"! (med fransk akksent,vel å vite!)

Forøvrig,så er det faktisk i Bellevue vi bor.Ikke på "Red Lion" som sist jeg var der,men Coast Bellevue Hotel på den andre siden av veikrysset.MED GRATIS LEIEBIL,courtesy of the hotel! Ikke rart SEA er et populært stopp med 90+ belegg som skal legges ned!
Shanghai er et populært stopp også.Vekk med det! BKK er populært blant crew.Vekk med det også!

Litt sykt,men allikevel: noen som kjenner en billig leiemorder med Balkanbakgrunn?

Er det besluttet at BKK-SIN-BKK forsvinner??

Vil maskinen i såfall snu på timen i BKK og returnere til CPH?

Originally posted by MD11

Ja,det er opplest og vedtatt.Flyet blir stående og får utført vedlikehold av Thai istedenfor.Ombyggingen av langrutecabin til liggeseter belaster teknisk i CPH ganske betraktelig om dagen (årsak til den siste tids avisoverskrifter/skandaler?),så jeg tror dette er den eneste realistiske muligheten de har i øyeblikket.Hva som skjer med SIN når ombyggingen er over,vet jeg ikke,men det skoles over såpass mange piloter til A330/340 om dagen at det ser ut som det er planlagt med to fly i tillegg til dagens flåte.A330-200 er på tapetet og brukes som "ris bak speilet" av SAS overfor Pfor.Snille gutter (og piker) får to nye fly å leke med.Hvis ikke.... full nedleggelse av Intercont.! Og,på litt lengre sikt:full nedleggelse av et SAS Airline som råtner på rot da langrutene forsvinner.

"We live in interesting times!" (Sitat fra en annen krig)

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by MD11

Ja,det er opplest og vedtatt.Flyet blir stående og får utført vedlikehold av Thai istedenfor.Ombyggingen av langrutecabin til liggeseter belaster teknisk i CPH ganske betraktelig om dagen (årsak til den siste tids avisoverskrifter/skandaler?),så jeg tror dette er den eneste realistiske muligheten de har i øyeblikket.Hva som skjer med SIN når ombyggingen er over,vet jeg ikke,men det skoles over såpass mange piloter til A330/340 om dagen at det ser ut som det er planlagt med to fly i tillegg til dagens flåte.A330-200 er på tapetet og brukes som "ris bak speilet" av SAS overfor Pfor.Snille gutter (og piker) får to nye fly å leke med.Hvis ikke.... full nedleggelse av Intercont.! Og,på litt lengre sikt:full nedleggelse av et SAS Airline som råtner på rot da langrutene forsvinner.

"We live in interesting times!" (Sitat fra en annen krig)
Med A330-200 er det kanskje mulighet for at vi ser SAS flyr langt fra OSL igjen??:nor

Back