Når det gjelder allergi så tilbyr SAS:
-Om mat ikke er inkludert kan man bestille mat uten gluten og/eller laktose, andre alternativer for matallergi støtter de ikke.
-Om mat er inkludert kan man ikke bestille spesialmat. For alle typer matallergier fikk jeg av SAS support beskjed om at da måtte man ta med egen mat.
Jeg forstår ikke helt hvorfor du uttaler deg så bastant om noe du - unnskyld mitt direkte språk - ikke har forstått? Noe du ikke vet noe om? Det står til og med beskrevet på SAS sine hjemmesider, som jeg allerede har linket til, men som du åpenbart ikke har lest?
Her har du det med skje, hva som er tilgjengelig av spesialmat på hvilke flyvninger (charter / rutefly).

Så du har forstått at det er europeiske flighter på over 80 minutter, flott, nå er vi på veg. Det er synd at du ikke får viljen din med at du kan bestemme nøyaktig hva som er i boksen, det kan du heller ikke når du kjøper PLUS-billetten din forøvrigFor en europeisk flight på over 80 minutter som jeg skal ha i Go er det mulig å bestille middag. Det er bilde av Cube ved siden av alle menyene, men det er uklart om hvilkeav alternativene som serveres i Cube. Beskrivelsen som gis av "middag":
"grønnsaker, gryn, fisk, kylling eller kjøtt. Servert kald"
Til å være noe som må forhåndsbestilles var det utrolig usikkert hva man får.

Da har det nok bare vært interferens på Bose'n dinOg jeg har tidligere spurt om Cube på en Europa-flight over 80 min, men ble da fortalt at det kun ble servert innen Skandinavia.

Skjønner det kan være rom for misforståelser når du tolker ting så bokstavelig, så i tilfelle du ikke har forstått det: matservering er i denne sammenheng det som omtaler å få servert et større måltid. Å få servert en polarrulle, potetgull og chips med øl er det man kaller å få snacks-servering vanligvis.Forørvrig så var det matservering på flighten fra Køben til Oslo.
Flott, kan vi få se skjermdump?Svarene jeg fikk var helt klare. Og jeg har skjermdump og chatlog.