Pressekonferanse på Torp i formiddag

Re: Pressekonferanse på Torp i formiddag

Originally posted by EB
Vel vel... En kollega av meg får besøk fra Brasil på søndag...og da må han reise til Torp fordi KLM i Brasil mente at Torp var OSLO...

Det ser ut som om KLM gaar ofte i Torp fella...Torp har kort reisetid og kommer opp som alternativ 1....sjekket akkurat priser i fra Seattle til Oslo, og det var plent umulig aa komme til OsloOslo med KLM det naermeste var ankommst Torp avgang OsloOslo, dette var tilfelle hos KLMs egne sider, Orbitz, Expedia og NWA....og jeg sjekket connection i fra Amsterdam til OsloOslo var ikke full....(ihvertfall kunne jeg bestille laveste pris i fra Amsterdam.....)

Likte navnet OsloOslo veldig godt!!!!:spin: :up:

Originally posted by EB

Var det ikke en herre med navn Marve Fleksnes som introduserte det i sin tid!

Originally posted by HMWK
Originally posted by EB

Var det ikke en herre med navn Marve Fleksnes som introduserte det i sin tid!
Dagens beste...hehe

Baden-Baden...Oslo-Oslo:cheers:

rart ikke norwegian her var først ute. De viste jo interesse for å åpne både bergen og Oslo til Newcastle. en rute jeg tror ville ha klart seg godt!

det er mer spennende å se når det smeller for ryanair. Hvor mange eksempler er det ikke på selskaper som har vokst for raskt.

Norwegian har neppe noe ønske om å starte en enkelt rute fra Torp når de har såpass stor aktivitet på OSL...

Oppfattet det slik at kanskje MartinLangaas mente Norwegian burde opprette en rute til Newcastle fra Oslo eller Bergen. Tviler på at Norwegian kommer til å etablere seg på Torp med det første, slik også EB gjør. SAS Braathens var før Norwegian med å åpne ruter til Spania, som kanskje hadde vært det mest naturlige for Norwegian å satse/starte med.

Originally posted by EB
Norwegian har neppe noe ønske om å starte en enkelt rute fra Torp når de har såpass stor aktivitet på OSL...

Hvem vet? Norwegian har vært ganske nytenkene når det gjelder oppstart av ruter. Torp-regionen er stor. Kanskje noen sommerruter i 2006. Budapest, Krakow, Praha eller Kroatsia. Kanskje bare en ønsketenkning fra min side. Time will tell.

Norwegian tenker allerede stort...fra OSL. Tror heller på nye destinasjoner i utlandet enn flere rundt Oslofjorden...

Enig i med deg der. Dessuten virker det som Norwegian også satser på nye destinasjoner fra Bergen og Trondheim. Håper de kommer med en ny rute fra Stavanger også snart....

Back