Presidenten i kveld - persidentvalg i morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
I kveld er det igjen duket for nok en episode av Presidenten / The West Wing. Med tanke på valget i morgen blir ikke denne serien mindre aktuell... Blir mye USA denne uken...

Replying to Topic 'Presidenten i kveld - persidentvalg i morgen...'

Episoden i går var en av de beste på lang tid. I natt er det sending på NRK1 fra 02:55...

hmph! tre timers sameiemøte (hvorfor skal "alle" fortelle SIN historie i plenum??) satte en stopper for The West Wing fra sofaen - konemor var fornøyd for da fikk hun se på "min store feite forlovede" eller hva den "reality"-serien heter...:p

Det var relativt mye valg på Rockefeller senter i NY nå. En stor historisk utstilling som faktisk var interressant og en halvpart av B707 Air force 1 som publikum kunne stå i to timer for å komme inn i.. Tok bare bilder utenfor jeg da! Ellers er det jo Kerry såklart som er helten i NY.

Blir nok til å stå opp ekstra tidlig i morgen å følge med på CNN.

Ingen av disse kanidatene appelerer til meg.
- En gal man fra Texas - HUFF
- En grå eminense fra Boston - nesten like mye HUFF

Det er ikke mye de har å hoste opp.....

som skap-Texaner må jeg presisere: George Walker Bush er IKKE fra Texas, men fra Conneticut!

Hva er galt med fargen grå... Fortsatt er Kerry den eneste mannen som kan vinne...motstanderen er jo en drittunge!

Originally posted by CK

som skap-Texaner må jeg presisere: George Walker Bush er IKKE fra Texas, men fra Conneticut!

Whatever :sarc

God nyhet... Det meldes om rekord fremmøte...og det kan være godt for Kerry!!

Blir spennende å se hva som skjer i natt. Kerry tjener nok på ekstra stort fremmøte ja.

Men det kan ta dager før vi vet noe...

Ja sjansen er kanskje størst for det siden det er så jevnt denne gangen.

.....En liten historie fra i dag 02 November som kan vise at det er langt mere enn "whatever" som staar paa spill i kveld.....i kantinen i dag satt David ved siden av meg, 7 aar gammel glad gutt uten et haar paa hodet, og appetitt har han ikke hatt paa over et halvt aar.....David kjemper mot kreften som hersekr i kroppen hans, og i dag har vi ingen alternativ til Cellegift behandling.....ordet GIFT i Celle gift er veldig beskrivende....vi vet at vi om noen aar kan tilby andre behandlingsformer, og effektivt bekjempe kreft, om vi bare for lov til aa delta....Bush vil ikke at USA's forskere skal delta, Kerry vil la oss faa delta....og la oss vinne kampen mot kreften.....saa i fra oss 2873 ansatte ved Fred Hutchinson Cancer Research Center i Seattle er det en enorm forskjell mellom de 2 kandidatene........

Går vi videre er det enda et viktig poeng. Den neste presidenten skal kanskje utnevne 3-4 nye høyesterettsdommere... De kan påvirke USA for de neste 10-15 årene... Grøss!!!!

Ja, hele verden har grunn til å skjelve i kveld.....

La oss nå endelig få en demokrat på plass igjen!

I universitetsverden har man vendt blikket sitt mer og mer bort fra USA og mot andre gode (bedre?) alternativer, både i forhold til forskningsopphold og studentutveksling - dette er ene og alene pga. de stadig større hindringene man må over for å få lov til å komme inn i USA (og Bush og hans politikk har vel noe med dette å gjøre...).

Jeg satser på Kerry for president!

jy

Back