FlyHi
ScanFlyer Crusty
Nu hører vi jo oftest om når der er nogen der får dårlig service hos lavprisselskaberne - og det har jeg da også selv prøvet hos både Ryanair og Sterling flere gange, men når der nu dukker lavprisselskaber op, som yder god service og tager kunderne seriøse, så må det også være på sin plads at fortælle om det og rose dem.
Det vil jeg benytte denne tråd til...
Jeg har idag bestilt billetter med AirBerlin på CPH-PMI-ruten til hele familien og alt gik nemt og smidigt på deres hjemmeside (oversat flot til dansk). Da en af de rejsende har brug for wheelchair-assistance ringe jeg efterfølgende til sevicecenteret i Tyskland (på et dansk GRATIS-nummer) og blev svaret uden ventetid.
En venlig dame arrangerede straks wheelchair-assistance i forbindelse med begge flyvninger og reserverede samtidig sæder på række 2, så vi det ville være let at gå ombord for det familiemedlem (plus hans kone) der har brug for assistance.
Uden at jeg selv havde nævnt noget, så hun på bookingen at vi også har en infant med og så tilbød hun selv om vi ikke ville have reserveret sæder også, så vi kunne få et baby-bassinette på række 1. Alt uden ekstra omkostninger og med en yderst venlig service. Flot at tilbyde bassinet på en 2t50m-flyvning.
Alt i alt en rigtig god service fra AirBerlin - og når vi så samtidig kun betaler DKK 3.700 for 4 voksne og en infant t/r - så kan man da tale om et lavprisselskab også.
javascript:smilie(':clap'); javascript:smilie(':clap'); javascript:smilie(':clap'); til AirBerlin
Jeg fløj selv med dem for få uger siden (t/r CPH-PMI på samme dag) og var meget imponeret over selskabet. Spritnye A320-fly - rimelig god benplads (takket været nye sæder, der giver fin benplads selv i lowcost-config), lædersæder, aviser og magasiner (dog kun på tysk), gratis soft-drinks ombord (serveret 2 gange), gratis sandwich, lækker varm pasta med laks (for kun 9 EUR ekstra), bonusprogram, online check-in.
Faktisk var oplevelsen så god at AirBerlin klart hører til blandt toppen af mine foretrukne flyselskaber på økonomiklasse (ikke bare blandt lowcost-carriers). De kan snildt konkurrere med selskaber som SAS, BA, KLM, LH osv.
Flot flot gået af AirBerlin - jeg vil ønske de får stor succes på det danske marked og dermed får blod på tanden til at udvide rutenettet endnu mere i Skandinavien.
Blot en lille indlæg for at rose et flyselskab der rent faktisk gør et flot stykke arbejde og adskiller sig fra de øvrige lowcost-carriers ved at yde rigtig god service.
Det kan faktisk godt lade sig gøre at drive et flyselskab der behandler sine kunder ordentligt og yder god service - det kunne specielt Ryanair og Sterling lære meget af, men også et selskab som SAS har noget at leve op til. AirBerlins produkt er langt bedre end SAS' økonomiklasse, som den ser ud idag.
Det vil jeg benytte denne tråd til...
Jeg har idag bestilt billetter med AirBerlin på CPH-PMI-ruten til hele familien og alt gik nemt og smidigt på deres hjemmeside (oversat flot til dansk). Da en af de rejsende har brug for wheelchair-assistance ringe jeg efterfølgende til sevicecenteret i Tyskland (på et dansk GRATIS-nummer) og blev svaret uden ventetid.
En venlig dame arrangerede straks wheelchair-assistance i forbindelse med begge flyvninger og reserverede samtidig sæder på række 2, så vi det ville være let at gå ombord for det familiemedlem (plus hans kone) der har brug for assistance.
Uden at jeg selv havde nævnt noget, så hun på bookingen at vi også har en infant med og så tilbød hun selv om vi ikke ville have reserveret sæder også, så vi kunne få et baby-bassinette på række 1. Alt uden ekstra omkostninger og med en yderst venlig service. Flot at tilbyde bassinet på en 2t50m-flyvning.
Alt i alt en rigtig god service fra AirBerlin - og når vi så samtidig kun betaler DKK 3.700 for 4 voksne og en infant t/r - så kan man da tale om et lavprisselskab også.
javascript:smilie(':clap'); javascript:smilie(':clap'); javascript:smilie(':clap'); til AirBerlin
Jeg fløj selv med dem for få uger siden (t/r CPH-PMI på samme dag) og var meget imponeret over selskabet. Spritnye A320-fly - rimelig god benplads (takket været nye sæder, der giver fin benplads selv i lowcost-config), lædersæder, aviser og magasiner (dog kun på tysk), gratis soft-drinks ombord (serveret 2 gange), gratis sandwich, lækker varm pasta med laks (for kun 9 EUR ekstra), bonusprogram, online check-in.
Faktisk var oplevelsen så god at AirBerlin klart hører til blandt toppen af mine foretrukne flyselskaber på økonomiklasse (ikke bare blandt lowcost-carriers). De kan snildt konkurrere med selskaber som SAS, BA, KLM, LH osv.
Flot flot gået af AirBerlin - jeg vil ønske de får stor succes på det danske marked og dermed får blod på tanden til at udvide rutenettet endnu mere i Skandinavien.
Blot en lille indlæg for at rose et flyselskab der rent faktisk gør et flot stykke arbejde og adskiller sig fra de øvrige lowcost-carriers ved at yde rigtig god service.
Det kan faktisk godt lade sig gøre at drive et flyselskab der behandler sine kunder ordentligt og yder god service - det kunne specielt Ryanair og Sterling lære meget af, men også et selskab som SAS har noget at leve op til. AirBerlins produkt er langt bedre end SAS' økonomiklasse, som den ser ud idag.