Poeng Le Meridien

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
JEg sliter litt med aa finne ut hvilke ff-programmer man faar poeng hos ved overnattinger pa Le Meridien hoteller. Noen som vet dette?

Muligens det ikke hjelper, med Le Meridien er jo endel av Starwood, så er du med i SPG (Starwood Prefered Guest) så får du poeng der

Naa fant jeg litt mer. Det ser ut som man maa melde seg inn i Starwoods program og faa overfoert poeng til et Frequent Flyer program etter at man har tjent opp litt.

Naa fant jeg litt mer. Det ser ut som man maa melde seg inn i Starwoods program og faa overfoert poeng til et Frequent Flyer program etter at man har tjent opp litt.

Ja, evt. overføring uten oppsamling, litt avhengig av ff-program.

Med SPG får du bonus når du overfører mer enn 20.000 poeng til et ff program. Det er 1:1 mot både BAEC og EB. Bonusen er 5.000 ekstra poeng.

En annen fordel med SPG er at jeg selv som laveste basic medlem har blitt oppgradert MASSE over hele verden. Jeg har brukt det flittig og er ekstremt fornøyd med det programmet og oppfølgingen jeg har fått.

Hvilke program faar man opptjent poeng direkte?

BA har hvertfall overføring direkte, gunstig hvis man ikke benytter seg mye av SPG. Settes opp på medlemsidene hos SPG. Ser du etter flere programmer så er det enkleste å logge seg inn og sjekke hva du kan velge.

Last edited:
Jeg takker for alle svar, det ser ut som det er lurt aa melde seg inn i Starwoods program, og saa overfoere. Jeg liker ikke aa la muligheter til poenginntjening gaa fra meg.

Back