Naa fant jeg litt mer. Det ser ut som man maa melde seg inn i Starwoods program og faa overfoert poeng til et Frequent Flyer program etter at man har tjent opp litt.
Naa fant jeg litt mer. Det ser ut som man maa melde seg inn i Starwoods program og faa overfoert poeng til et Frequent Flyer program etter at man har tjent opp litt.
Med SPG får du bonus når du overfører mer enn 20.000 poeng til et ff program. Det er 1:1 mot både BAEC og EB. Bonusen er 5.000 ekstra poeng.
En annen fordel med SPG er at jeg selv som laveste basic medlem har blitt oppgradert MASSE over hele verden. Jeg har brukt det flittig og er ekstremt fornøyd med det programmet og oppfølgingen jeg har fått.
BA har hvertfall overføring direkte, gunstig hvis man ikke benytter seg mye av SPG. Settes opp på medlemsidene hos SPG. Ser du etter flere programmer så er det enkleste å logge seg inn og sjekke hva du kan velge.
EDIT: Ser ut som det bare er mulighet for overføring av Starpoints der også, ikke direkte opptjening. I følge SPG-siden får man 1:1, mens i følge FB er det 1 FB mile per to Starpoints, vet ikke hva som stemmer.
Jeg takker for alle svar, det ser ut som det er lurt aa melde seg inn i Starwoods program, og saa overfoere. Jeg liker ikke aa la muligheter til poenginntjening gaa fra meg.