Planlegg - og opptjen flere SAS EuroBonus-poeng

Spurte de hellige folka på SAS Chat i går om hvorfor ikke jeg hadde fått den invitasjonen. De svarte at det bare var noen få medlemmer som fikk invitasjon, overhodet ikke alle. Merkelig og lumpent!

Meeen, den filmen sier jo sitt: de "utfordret" kun 411.688 medlemmer i Norden. Nå vet ikke jeg hvor mange medlemmer de har, men det er vel fler enn det, går jeg ut i fra..

Last edited:
Link? Får bare frem at kampanjen er avsluttet når jeg bruker den originale linken...

Samme her, og linken i mailen funker ikke - får bare opp en blank side.

Må si jeg flirer litt når jeg er denne:
http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=607398&postcount=10
Målet er å få folk til å reise mer, og generere mer inntekter for SAS, men det enkleste ville vært å få orden på IT-systemene så folk kan få ordnet enkle ting (inkludert meldt seg på denne kampanjen). :headbang :headbang :headbang

1) Noen som vet om jeg også skal telle med reiser innen Norge?
2) Teller også turer operert av SAS på f.eks. en LH-flight?

Reiser innen Norge teller ikke, mens SAS-flyvninger som også går på code-share med Lufthansa og andre selskaper teller.

Link? Får bare frem at kampanjen er avsluttet når jeg bruker den originale linken...

Hadde ingen problemer med å få opp siden i mailen - husk at navnet er endret og at nettadressen således også er endret. Dette er ulempen med å bruke gamle tråder til nye kampanjer og tilbud. Kampanjen heter ikke lenger SAS Travel Forecast eller SAS Plan Your Points, men SAS EuroBonus PointBooster, og derfor fører den forrige siden til den forrige kampanjen.

Jeg blir litt usikker nå, hadde i utgangspunktet planlagt en t/r i business med SAS, men nå ser det ut som den ene veien blir i eco extra. Taper jeg poeng på å ha planlagt at begge veier gikk i business?

Og må man være invitert for å delta? Jeg kommer ikke inn og få registert meg!:cry:

Last edited:
SAS strikes again! Opptjen ekstra poeng - Siste sjanse!

Flere har nok fått denne i dag, og jeg synes den var ganske pent laget. Til og flash-biten online var jo fungerende. Jeg var reint optimistisk om at her var det gjort noe godt håndverk.

Det var til og med personalisert innhold, min sa så forlokkende:

"Gå ikke glipp av dine 4,600 Ekstrapoeng!"

Så tok flere kolleger kontakt, de har også fått et kanonbra tilbud:

Gå ikke glipp av dine 0 Ekstrapoeng!

Snakker meg om å motivere folk! ;)

-A

Re: SAS strikes again! Opptjen ekstra poeng - Siste sjanse!

Ikkje fått noko som helst eg... :(

Re: SAS strikes again! Opptjen ekstra poeng - Siste sjanse!

Men kan man benytte seg av tilbudet kun dersom man har mottatt det på mail. Har ikke mottatt noe slikt tilbud, men skulle gjerne meldt meg på og fått 4000 ekstrapoeng???

Edit: Nå har jeg funnet invitasjon til meg også på e-post; så nå har jeg også meldt meg på.

Last edited:
Hipp hurra, da har jeg akkurat fått mail fra sas om at jeg kan vente inn 8000 ekstrapoeng i juni, min "spådom" var visst riktig :-) Men mangler fortsatt 1250 grunnpoeng til sølv da :headbang

Jeg reiste biz med SK på to av flightene på vei fra Oslo til Larnaca sist fredag (OSL-CPH-MUN-LCA) og fikk både vanlige poeng og ekstrapoengene direkte på min EB-konto etter to dager. Det ga 9000 poeng en vei, og tilbake får jeg vel 6000 da en av de to flightene er med SK (LCA-FRA-OSL). Ikke så galt med poeng til en vanlig sydentur å være.

Når kommer ekstrapoengene inn på min eurobonuskonto?
Jeg tippet riktig antall enkeltreiser innen 31 mai.
Har enda ikke fått ekstrapoengene inn på konto.

Anyone?

I en SMS jeg fikk fra SAS i begynnelsen av mai står det at poengene kommer 8/6, altså på onsdag :)

Jeg fikk 6000 ekstrapoeng i går, i tillegg til at jeg fikk 6000 ekstrapoeng også i forbindelse med på selve turen som var i påsken. Altså tilsammen 23000 poeng på en tur til Kypros. Ikke værst!

Jeg fikk poengene på fredag - 6000 poeng for tre reiser i Business og 2700 poeng for ni reiser i Economy. I tillegg fikk jeg doble poeng (ekstrapoeng) for alle reisene, samt det vanlige gulltillegget på 25 prosent, så det har blitt mye poeng i det siste.

Back