Planlegg - og opptjen flere SAS EuroBonus-poeng

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Ny runde med SAS EuroBonus Plan Your Points er i gang. Anslå hvor mange t/r-reiser du vil ha med SAS, Blue1 og Widerøe i perioden 5. november 2010 til 31. januar 2011 og tjen inntil 27.600 ekstrapoeng. Meld deg på innen 31. oktober.

Du får 4.000 ekstrapoeng per t/r-reise i Economy Extra/Business og 600 ekstrapoeng per t/r-reise i Economy. Maks 12 t/r-reiser.

http://www.planyourpoints.com/

Hva er en t/r reise? Reiser OSL-CPH-EWR-ARN-OSL i november. Er dette 1 t/r reise per definisjon?

Samma lurer jeg på. Har TRD-CPH-LHR-retur

Regnes TRD-CPH som en reise og CPH -LHR som en annen...?
Edit ; TRD-CPH er WF og CPH-LHR er SK

Regnes TRD-CPH som en reise og CPH -LHR som en annen...?
Edit ; TRD-CPH er WF og CPH-LHR er SK

Min erfaring fra forrige kampanje er at ditt eksempel regnes som 2 halve (dvs totalt en hel) Forrige periode fløy jeg etter hva jeg husker
OSL-CPH-FRA
OSL-FRA
OSL-ZRH

Og endte opp med 1,5 rundreise ifølge SAS.....0,5 t/r unna målet:(

Sist regnet de en halv T/R pr. reise, slik at hvordan turen var lagt opp spilte ingen rolle. Antar det er samme opplegget denne gang også.

Klarte det denne gangen. Hadde planlagt 1 reise med SAS i perioden, og fasit ble 1,5. Men var uansett lettjente 600 ekstrapoeng (itillegg til de 100 jeg fikk for deltagelsen)

Mitt spm. lenger oppe ble belønnet med 1300 ekstrapoeng :) , dvs. det ble regnet som to t/r reiser :)

Ny kampanje på gang, denne gangen for 1/3 til 31/5. Det som er nytt denne ganger er at nå er det enkeltreiser og ikke tur-retur man må tippe

Så hvis man tipper riktig så får man i en lav bookingklasse 75% opptjening (75% ekstrapoeng, kun 25% når det gjelder grunnpoeng).
Har allerede 6 flighter booket med SAS i perioden, så da har man tippet de.

Last edited:
Ny kampanje på gang, denne gangen for 1/3 til 31/5. Det som er nytt denne ganger er at nå er det enkeltreiser og ikke tur-retur man må tippe

Link? Får bare frem at kampanjen er avsluttet når jeg bruker den originale linken...

Har ikke fått mail forløpig, men fikk ved forrige runde. Har booket BGO-CPH-IAD-MCO t/r i biz i mars/april, så vil gjerne tippe dem :)

ok, takk, da er det jo bænkers på den da. beregnes poengene som grunnpoeng, og legges til for å oppnå høyere status?

1) Noen som vet om jeg også skal telle med reiser innen Norge?
2) Teller også turer operert av SAS på f.eks. en LH-flight?

Last edited:
Back