Til og med eget visittkort med litt reklame:
![]()
Dette er jo kriminalitet slik mange har nevnt før i denne tråden.
Her bør politiet stille opp med "uro-kontroller" slik at det sjekkes både teknisk standard på bil, førerkort, arbeids og oppholdstillatelse etc etc. Om ikke annet blir det satt fokus og dette kan bidra til at problemet blir mindre.
Iflg. Politiet som ble intervjuet kunne de ikke finne "gode nok bevis" og hadde ikke forfulgt saken. Tafatt, er det rart man "gir opp".
Svakere argumenter må man lete lenge etter, MD11.
Det er ikke sikkert polakkene er klar over regelverk og alt som skal til av tillatelser heller. De har kanskje gjort dette i beste mening uten at jeg vet dette selvsagt.
Det er ikke sikkert polakkene er klar over regelverk og alt som skal til av tillatelser heller. De har kanskje gjort dette i beste mening uten at jeg vet dette selvsagt.
Mener du det du skriver?
Er det er tegn på at jeg skal slutte og forsvare polakkene og virksomheten? Sjelden har jeg sett en så morsom tråd her inne:lol::lol:
Er det er tegn på at jeg skal slutte og forsvare polakkene og virksomheten? Sjelden har jeg sett en så morsom tråd her inne:lol::lol:
Jeg synes reaksjonene har vært ufattelig morsomme kamerat, det skal ikke mye til før tenningen går på her inne![]()
Jeg synes du har vaert heldig som ikke har opplevd skyggesidene av virksomhet som dette, haaper at du kan forsette slik....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.