Toby91 ScanFlyer Silver 29 Sep 2011 #1 Heisann! Graver i ny og ne, inne på harddisken min og fant enda et lite bilde som eg tenkte å dele Det er fra i sommer, en sen kveld på vollen Mvh Tommy
Heisann! Graver i ny og ne, inne på harddisken min og fant enda et lite bilde som eg tenkte å dele Det er fra i sommer, en sen kveld på vollen Mvh Tommy
B Benjamin Hennes ScanFlyer Blue 30 Sep 2011 #6 Nydelig bilde, Tommy! For noen nydelige mugger den maskinen har!
F FlyTAP ScanFlyer Blue 30 Sep 2011 #10 Joachim Sandven said: For et bilde og for noen motorer! Click to expand... Dolly Parton of the skies dette her
Joachim Sandven said: For et bilde og for noen motorer! Click to expand... Dolly Parton of the skies dette her
P pk772 ScanFlyer Blue 4 Oct 2011 #11 fantastisk maskin, fantastisk bilde, perfekt fotografert, nydelig kontrast :-DDDD
Toby91 ScanFlyer Silver 4 Oct 2011 #13 Tusen takk for hyggelige kommentarer! Skal innrømme at PIA 777-300 med GE-90 motorer er og var en av mine favoritter på OSL av sivil trafikk! Dolly Parton of the skies dette her Click to expand... Haha, det var egentlig veldig beskrivende :lol: Putter på et ekstra bilde fra i sommer engang Bare for å understreke!
Tusen takk for hyggelige kommentarer! Skal innrømme at PIA 777-300 med GE-90 motorer er og var en av mine favoritter på OSL av sivil trafikk! Dolly Parton of the skies dette her Click to expand... Haha, det var egentlig veldig beskrivende :lol: Putter på et ekstra bilde fra i sommer engang Bare for å understreke!
P pk772 ScanFlyer Blue 5 Oct 2011 #14 denne maskinen er bare lekker, umotståelig vakkert konstruksjon!