Toby91 ScanFlyer Silver 29 Sep 2011 #1 Heisann! Graver i ny og ne, inne på harddisken min og fant enda et lite bilde som eg tenkte å dele Det er fra i sommer, en sen kveld på vollen Mvh Tommy
Heisann! Graver i ny og ne, inne på harddisken min og fant enda et lite bilde som eg tenkte å dele Det er fra i sommer, en sen kveld på vollen Mvh Tommy
B Benjamin Hennes ScanFlyer Blue 30 Sep 2011 #6 Nydelig bilde, Tommy! For noen nydelige mugger den maskinen har!
F FlyTAP ScanFlyer Blue 30 Sep 2011 #10 Joachim Sandven said: For et bilde og for noen motorer! Click to expand... Dolly Parton of the skies dette her
Joachim Sandven said: For et bilde og for noen motorer! Click to expand... Dolly Parton of the skies dette her
P pk772 ScanFlyer Blue 4 Oct 2011 #11 fantastisk maskin, fantastisk bilde, perfekt fotografert, nydelig kontrast :-DDDD
Toby91 ScanFlyer Silver 4 Oct 2011 #13 Tusen takk for hyggelige kommentarer! Skal innrømme at PIA 777-300 med GE-90 motorer er og var en av mine favoritter på OSL av sivil trafikk! Dolly Parton of the skies dette her Click to expand... Haha, det var egentlig veldig beskrivende Putter på et ekstra bilde fra i sommer engang Bare for å understreke!
Tusen takk for hyggelige kommentarer! Skal innrømme at PIA 777-300 med GE-90 motorer er og var en av mine favoritter på OSL av sivil trafikk! Dolly Parton of the skies dette her Click to expand... Haha, det var egentlig veldig beskrivende Putter på et ekstra bilde fra i sommer engang Bare for å understreke!
P pk772 ScanFlyer Blue 5 Oct 2011 #14 denne maskinen er bare lekker, umotståelig vakkert konstruksjon!