RuneGaus Klovn 23 Nov 2007 #1 noen fra C-fingeren(ja bortsett fra den første der som jeg fant langt ute på A-fingeren(leaset av NB)) i formiddag.... enjoy Last edited: 12 Mar 2008
noen fra C-fingeren(ja bortsett fra den første der som jeg fant langt ute på A-fingeren(leaset av NB)) i formiddag.... enjoy
Madman ScanFlyer Gold 23 Nov 2007 #2 Flotte bilder som vanlig dette. Hvilket selskap har 737'en på de to første bildene?
RuneGaus Klovn 23 Nov 2007 #3 Madman said: Hvilket selskap har 737'en på de to første bildene? Click to expand... Titan Airways... reg.nr. G-POWC
Madman said: Hvilket selskap har 737'en på de to første bildene? Click to expand... Titan Airways... reg.nr. G-POWC
Madman ScanFlyer Gold 23 Nov 2007 #4 RuneGaus said: Titan Airways... reg.nr. G-POWC Click to expand... Aha.. Takk for info.
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 23 Nov 2007 #6 Lækkert Rune, liker veldig godt closeup bildene av 747 maskinene. Viser virkelig størrelsen på det. Og fint du tar med en buss også. Fortsett med de flotte bildene du tar på CPH. EN Airbus 330.
Lækkert Rune, liker veldig godt closeup bildene av 747 maskinene. Viser virkelig størrelsen på det. Og fint du tar med en buss også. Fortsett med de flotte bildene du tar på CPH. EN Airbus 330.
LCH78 www.lch78.net Medlem 24 Nov 2007 #7 Pene bilder som alltid dettan da (hørte jeg omvisning på CPH neste gang jeg er innom? )
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 25 Nov 2007 #8 RuneGaus said: Titan Airways... reg.nr. G-POWC Click to expand... Titan fløy vel for Norwegian på KRS-STN tidligere i høst, med både 737 og 146.
RuneGaus said: Titan Airways... reg.nr. G-POWC Click to expand... Titan fløy vel for Norwegian på KRS-STN tidligere i høst, med både 737 og 146.