photos@CPH, 19sep07

RuneGaus

Klovn
ble en hel del i dag, men fortsatt grått og trist vær.... beklager så meget, håper solen kommer igjen snart
 
Last edited:
Takk for en flott bildeserie fra CPH, Rune :) DHL-bildet var så skarpt og flott at det er helt fantastisk :up: Bra!
 
Skjønner ikke hvorfor du (og flere med deg) beklager at været er dårlig! Det er jo en utfordring! Og det ser ut til at du har taklet dette greit!^_^
 
Originally posted by RuneGaus

ble en hel del i dag, men fortsatt grått og trist vær.... beklager så meget, håper solen kommer igjen snart

Du trenger ikke beklage noe som helst du når du kommer med slike bilder av så mye fine flymaskiner.... :D
 
Fenomenal serie dette her Rune, selv i"dårlig" vær. Vet du liker sol og blå himmel.:wink

Airbus 330.
 
Det er c/n 1144.Dette flyet startet sin karriere i Northwest, senere som MOW sier hos Air Florida/Hunting Air Cargo.FOF hadde bl.a c/n 1143 LN-FOG (LN-MOD), og c/n 1145 LN-FOH (LN-MOI).
 
Originally posted by RuneGaus

ble en hel del i dag, men fortsatt grått og trist vær.... beklager så meget, håper solen kommer igjen snart
Har ofte undret mig over teksten på hjulbrønden hos KLM...

ZN-015.....Ja det er jo PHKZN, men hvad er 015 ???

Hilsen
ole
 
Originally posted by sk931

Originally posted by RuneGaus

ble en hel del i dag, men fortsatt grått og trist vær.... beklager så meget, håper solen kommer igjen snart
Har ofte undret mig over teksten på hjulbrønden hos KLM...

ZN-015.....Ja det er jo PHKZN, men hvad er 015 ???

Hilsen
ole


godt spørsmål, ser PH-KZE har 005 og PH-KZR 020 men jeg har ingen anelse... hvis jeg husker det, så finner jeg ut av det på jobb i morra! ^_^
 
Originally posted by RuneGaus

Originally posted by sk931

Originally posted by RuneGaus

ble en hel del i dag, men fortsatt grått og trist vær.... beklager så meget, håper solen kommer igjen snart
Har ofte undret mig over teksten på hjulbrønden hos KLM...

ZN-015.....Ja det er jo PHKZN, men hvad er 015 ???

Hilsen
ole


godt spørsmål, ser PH-KZE har 005 og PH-KZR 020 men jeg har ingen anelse... hvis jeg husker det, så finner jeg ut av det på jobb i morra! ^_^

kilden sier det er mange selskaper har "intern" nummerering på flyene av praktiske adm. årsaker, og det kalles fleet nr....
 
Back
Top