photos@cph, 14nov07 (SAS/RC)

RuneGaus

Klovn
noen som kan vet hvorfor RC/SAS har spandert ny tail logo på OY-RCB???
og så over til det som ellers var viktig: noen som vet når CPH-iconet kommer igjen?

Last edited:
noen som kan vet hvorfor RC/SAS har spandert ny tail logo på OY-RCB???

Kan nok ha noe med at det nå er RC som flyr CPH-LCY for SAS DK på samme måte som Transwede gjør det for NO og SE, det er ihvertfall min halvkvallifiserte gjettning. Er villig til å vedde en bajer på at RC vil begynne å fly fast CPH-LCY for SAS DK fremover også når Q400 erstatningen kommer

Kan nok ha noe med at det nå er RC som flyr CPH-LCY for SAS DK på samme måte som Transwede gjør det for NO og SE, det er ihvertfall min halvkvallifiserte gjettning. Er villig til å vedde en bajer på at RC vil begynne å fly fast CPH-LCY for SAS DK fremover også når Q400 erstatningen kommer

jo, det har jeg gså hatt i tankene, men dette må vel isåfall være et tegn på noe: hvorfor ellers bruke penger på å bytte logo på tail? det kan jo ikke være bare for morro vel....

Ettersom jeg (mest sannsynlig) skal flytte til Stockholm etter jul, og skal noen turer til Stavanger og Bergen, ser jeg at den er satt inn for å fly for SAS fra København og til Vestlandet nesten hver dag. Så det har vel noe å gjøre med at den skal fly for SAS i ganske lang tid fremover. Noen som har fløyet den? Ser frem til å teste selskapet!

... Men hvorfor maler de ikke hele halen blå?

SAS har jo leid inn RC på SVG-CPH frem til vinterprogrammet slutter i mars 2008.

Ja! Rune - her var det jo også støy, men denne gangen var det CCD-støy;), og det tom på 350 ISO.

Back