Takker og bukker for mange gode tips! Falt litt for Hotel Manila, så nå er det opp til drøfting med reisefølget. Att på til er jo 2600,- for tre netter helt kanon![]()
Har bodd på Shangri-La's Mactan Resort & Spa som er like ved flyplassen og med bra strand og snorkling. Billig var det dog ikke. Var ikke så lenge der og hadde utflukter så jeg kom meg ikke engang gjennom alt hotellet hadde å tilby og fikk derfor ikke tid til å utforske området utenfor, men om du ønsker å oppleve byen Cebu er antagelig dette helt feil sted. Det er selvsagt noen små barer og butikker langs gatene utenfor, men det dekker antagelig ikke det du er ute etter. Transport er uansett enkelt og billig i Filippinene.Hei, har bestilt meg en ukes-tur til Cebu, og er litt i tvil hvor jeg skal dra / bo. Jeg er på jakt etter fine strender, og gjerne en fest.
Jeg kunne tenkt meg å ikke dratt så langt fra Cebu airport, så da ser jeg jo at Mactan island hvor flyplassen ligger har mange flotte resorter med bra strender, men for meg virker det som at de fleste ligger ganske øde til? Det er jo kjekt med litt liv i gatene rundt osv.
Er det noen Philippinske eksperter her som kan gi meg litt informasjon? Mactan? Bohol? Cebu?
Hei, har bestilt meg en ukes-tur til Cebu, og er litt i tvil hvor jeg skal dra / bo. Jeg er på jakt etter fine strender, og gjerne en fest.
Jeg kunne tenkt meg å ikke dratt så langt fra Cebu airport, så da ser jeg jo at Mactan island hvor flyplassen ligger har mange flotte resorter med bra strender, men for meg virker det som at de fleste ligger ganske øde til? Det er jo kjekt med litt liv i gatene rundt osv.
Er det noen Philippinske eksperter her som kan gi meg litt informasjon? Mactan? Bohol? Cebu?