Rapporten har fått ekstra akutalitet etter Kim Jong Ils død. Jeg ser frem til mer, jeg likte delen om besøket ved den svenske ambassade, det må være svært spesielt å jobb som diplomat der.
Flott rapport fra Nord-Korea, et lukket land. Takk for bilder av et slikt spesielt land i verden, håper turen var bra? Hvordan var Nord-Korea egentlig? Veldig strengt og fattig slik de fleste tror, eller var det ganske bra?
Flott rapport fra Nord-Korea, et lukket land. Takk for bilder av et slikt spesielt land i verden, håper turen var bra? Hvordan var Nord-Korea egentlig? Veldig strengt og fattig slik de fleste tror, eller var det ganske bra?
Han fortalte at alle rom i ambassaden ble avlyttet. Han sa at hvis han ville ha noe gjort, så snakket han bare høyt til veggen: "Nå må dere komme og måke snø", sa han på svensk. En halvtime senere var det måket.
Nå er denne lovlig gammel, men vil likevel benytte sjansen til å takke for en enestående rapport! Forhåpentligvis får også litt flere muligheten til å lese denne når den dukker opp på toppen av forumet.
Nord-Korea er ganske høyt på listen over land jeg vil besøke, fortrinnsvis i løpet av de neste 5 årene. Igjen, takk for en kanonbra rapport, håper min fremtidige tur vil bli like vellykket.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.