• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

PEK-FNJ

Rapporten har fått ekstra akutalitet etter Kim Jong Ils død. Jeg ser frem til mer, jeg likte delen om besøket ved den svenske ambassade, det må være svært spesielt å jobb som diplomat der.

Flott rapport fra Nord-Korea, et lukket land. Takk for bilder av et slikt spesielt land i verden, håper turen var bra? :) Hvordan var Nord-Korea egentlig? Veldig strengt og fattig slik de fleste tror, eller var det ganske bra?

Last edited by a moderator:
Flott rapport fra Nord-Korea, et lukket land. Takk for bilder av et slikt spesielt land i verden, håper turen var bra? :) Hvordan var Nord-Korea egentlig? Veldig strengt og fattig slik de fleste tror, eller var det ganske bra?

Hvis du leser rapporten så står det du lurer på der. :)

Forøvrig en top-notch rapport.

Nå er denne lovlig gammel, men vil likevel benytte sjansen til å takke for en enestående rapport! Forhåpentligvis får også litt flere muligheten til å lese denne når den dukker opp på toppen av forumet.

Nord-Korea er ganske høyt på listen over land jeg vil besøke, fortrinnsvis i løpet av de neste 5 årene. Igjen, takk for en kanonbra rapport, håper min fremtidige tur vil bli like vellykket.

Back