PEK-FNJ

Rapporten har fått ekstra akutalitet etter Kim Jong Ils død. Jeg ser frem til mer, jeg likte delen om besøket ved den svenske ambassade, det må være svært spesielt å jobb som diplomat der.

Flott rapport fra Nord-Korea, et lukket land. Takk for bilder av et slikt spesielt land i verden, håper turen var bra? :) Hvordan var Nord-Korea egentlig? Veldig strengt og fattig slik de fleste tror, eller var det ganske bra?

Last edited by a moderator:
Flott rapport fra Nord-Korea, et lukket land. Takk for bilder av et slikt spesielt land i verden, håper turen var bra? :) Hvordan var Nord-Korea egentlig? Veldig strengt og fattig slik de fleste tror, eller var det ganske bra?

Hvis du leser rapporten så står det du lurer på der. :)

Forøvrig en top-notch rapport.

Nå er denne lovlig gammel, men vil likevel benytte sjansen til å takke for en enestående rapport! Forhåpentligvis får også litt flere muligheten til å lese denne når den dukker opp på toppen av forumet.

Nord-Korea er ganske høyt på listen over land jeg vil besøke, fortrinnsvis i løpet av de neste 5 årene. Igjen, takk for en kanonbra rapport, håper min fremtidige tur vil bli like vellykket.

Back