snag
ScanFlyer Blue
Passasjer berserk på OSL
Mann slått og bitt
Dette høres jo helt sykt ut! Hvem er det som handler AF på OSL?
Mann slått og bitt
Dette høres jo helt sykt ut! Hvem er det som handler AF på OSL?
Det som er sikkert er vel at han ALDRI kommer til å komme med et AF eller KL fly igjen i hele sitt liv!
Originally posted by laurenz
Det som dessverre ikke kom fram noen sted er at det tok 35 minuter før politiet kom.
Hilsen,
Laurenz
Det som dessverre ikke kom fram noen sted er at det tok 35 minuter før politiet kom.
Hilsen,
Laurenz
Originally posted by Hurum
Hilsen,
Laurenz
er egentlig ikke overrasket.....hverken at det tok så lang tid, eller at ingen har skrevet noe om det.
Originally posted by Dag Johnsen
Det som er sikkert er vel at han ALDRI kommer til å komme med et AF eller KL fly igjen i hele sitt liv!
Nå er dette utenfor mitt fagområde, men jeg mener å tro at det er en "svarteliste" som deles med andre selskap også, så jeg håper denne karen har tålmodighet nok til å ta båten over Atlanterhavet neste gang han skal ut og reise...:angry:
Og det er ikke noe nytt. Har selv ringt til politiet et par ganger også og selv om de kom noe raskere da så tok det lang tid den gang å.
Men det som er viktigere er at dette egentlig er et meget alvorlig sikkerhetsproblem. Vekterne på OSL er etter hva jeg vet ikke lært opp i å håndtere slike eller andre alvorlige situasjoner. Det er denne type klare politisaker som etter min mening er forsømt på OSL. Synlige ordensfolk er sjeldne vare på flyplassen. Og hendelser som dagens viser nok en gang meget tydelig at politiets tilstedeværelse er for dårlig.
Hilsen,
Laurenz
Originally posted by blazius
Originally posted by Dag Johnsen
Nå er dette utenfor mitt fagområde, men jeg mener å tro at det er en "svarteliste" som deles med andre selskap også, så jeg håper denne karen har tålmodighet nok til å ta båten over Atlanterhavet neste gang han skal ut og reise...:angry:
Det er enkelt og gratis å endre navn, den eneste ekstrakostnaden for fyren er nytt pass.
Originally posted by MountainDew
Jeg finner det urovekkende at det tar 35 min før politiet kommer. Er det vel bedre å ringe brannvæsenet (911) istedenfor for de er der på 2 min.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.