Passasjer berserk på OSL

Re: Passasjer berserk på OSL

Originally posted by Thomas

Oser ikke akuratt respekt av Adecco som sender en fjortling bort for å hamle opp med en _litt_over_middels stor Cubaner heller.. iflg vitner gjorde han niks og ingenting ene og alene fordi (som allerede nevnt) de ikke trent for slikt.

Feil!!!!!!
Han du kaller en "fjortling" gjorde det han kunne. Hadde det ikke vært for han så hadde utfallet blitt anderledes. "Fjortlingen" fikk lagt mannen i bakken og hold han faktisk nede helt til politiet kom.
Så all honnør til den gutten!!!!

Okei, fordi de ansatte jeg har snakket med idag sa at det måtte både passasjerer og ansatte i handlingselskap til før mannen kom seg i bakken.

Men uansett, vekteren gjorde det han var trent til.. og ingenting er sikkert bedre enn det, dog visste jeg ikke at han var trent til å legge pax i bakken.

Det viktigste er at dette ikke gikk ENDA mer ille.. uansett hvem som tok kontrollen.

Okei, fordi de ansatte jeg har snakket med idag sa at det måtte både passasjerer og ansatte i handlingselskap før mannen kom seg i bakken.

Men uansett, vekteren gjorde det han var trent til.. og ingenting er sikkert bedre enn det, dog visste jeg ikke at han var trent til å legge pax i bakken.

OK, da har de fortalte deg feil. Det var ingen andre enn 2 ansatte og vekteren bak skranken. Alle andre stod på andre siden og så på. Vekteren fikk etterhvert hjelp av kollegaer

Men siden det virker som du jobber i Adecco.. hvorfor sendes det alltid kun én person ut når det blir ringt inn slike meldinger?

Ikke ute etter å sette noen ut, men spørsmålet vedarer.

Men siden det virker som du jobber i Adecco.. hvorfor sendes det alltid kun én person ut når det blir ringt inn slike meldinger?

Ikke ute etter å sette noen ut, men spørsmålet vedarer.

Alarmen var løst ut før mannen hoppet over skranken, så jeg vil nok tro de sendte en mann for å sjekke, lykkelig uvitende om hva som ville utspille seg få øyeblikk senere. Det betyr jo også at man har masse video av hva som faktisk skjedde.

Det er forstemmende å se at politiet fremdeles har en helt vanvittig responstid på slike hendelser. Jeg har selv vært med på å melde slikt til politiet, og måtte purre flere ganger pr. telefon, før de kom rolig ruslende Lenge etter at situasjonen forsåvidt hadde roet seg. Det kan virke som de ikke tar slikt på alvor, og som ansatt på flyplassen føler jeg meg ikke akkurat tryggere...

Hadde en lignede sak på osl. Hadde en avang til AMS der de ringte fra insjekk den gangen BU hadde kl. Jeg sa nei da vi var overbooket, pax løp ut til gate. Lagde helvete på gate, jeg dro da ut idkortet mitt for og sperre døra. Pax så dette og tok løpefart og spurtet ned min gateassisten, forsatte gjennom døren og ombord. Jeg løp etter og fikk han med meg ut. Ca 20 min etter at jeg hadde vippet alarmknappen ned så kom det ei lita svensk vekter fra adecco og hun Frågade er det noen problem her! Hun hadde armer som en pipestilk og ca 12 cm høye heler på skoene sine. Da ble jeg forbannet og rapporterte hale saken inn til OSL. Hørte som vanelig ikke en dritt fra dem. Nei få secret service agenter der oppe, bevæpnet til tennene og rydd opp:D

Originally posted by Hurum

Originally posted by blazius
Det er enkelt og gratis å endre navn, den eneste ekstrakostnaden for fyren er nytt pass.

Er vel derfor en har "fødselsnummer" ^_^

Og på hvilken måte skulle flyselskapet kunne ha greie på dette? (Veeel, det kommer vel... :( )

Originally posted by exflyplassdame

Hadde en lignede sak på osl. Hadde en avang til AMS der de ringte fra insjekk den gangen BU hadde kl. Jeg sa nei da vi var overbooket, pax løp ut til gate. Lagde helvete på gate, jeg dro da ut idkortet mitt for og sperre døra. Pax så dette og tok løpefart og spurtet ned min gateassisten, forsatte gjennom døren og ombord. Jeg løp etter og fikk han med meg ut. Ca 20 min etter at jeg hadde vippet alarmknappen ned så kom det ei lita svensk vekter fra adecco og hun Frågade er det noen problem her! Hun hadde armer som en pipestilk og ca 12 cm høye heler på skoene sine. Da ble jeg forbannet og rapporterte hale saken inn til OSL. Hørte som vanelig ikke en dritt fra dem. Nei få secret service agenter der oppe, bevæpnet til tennene og rydd opp:D

Skremmende at de har så dårlig sikkerhet for oss ansatte på flyplassen. Når en pax går gjennom feil dør da skjer det saker og ting ganske fort, men de har allverdens tid når det er bare en ansatt som blir trua på live...

:clap til OSL sikkerhetsprosedyrer!

Back