Passasjer berserk på OSL

Re: Passasjer berserk på OSL

Servisair som handler AirFrance, men det virker jo som om det er en av AF sine egne som har fått gjennomgå her....folk er gale!

"Han var redd for å ikke komme med flyet"

Det som er sikkert er vel at han ALDRI kommer til å komme med et AF eller KL fly igjen i hele sitt liv!

Makan til idiot!!

BF:cool2

Ja, det er helt utrolig hva folk finner på, fyren må jo være helt ute av kontroll!

Minner meg om en episode dengang OSL var ny, alle husker vinteren da alt gikk galt. Da opplevde jeg å se en kraftig kar i dress og slips som gikk til fysisk angrep på en kvinnelig SAS-ansatt pga. forsinkelser, og dyttet henne bakover skranken så hun falt.

Han var sikkert veldig stolt av det etterpå....

Dette handler nok om ansatte i Air France/KLM som behandler kunden på billettkontor. Det ville vært rart om stasjonsjefen for KLM/AF uttaler seg på vegne av Servisair, pluss at det ble nevnt flyvende blomstervaser og det er noe man ikke har lov til å ha på innsjekssrankene... nettopp pga dette.

Heisann Bizflyer

Det som er sikkert er vel at han ALDRI kommer til å komme med et AF eller KL fly igjen i hele sitt liv!

Nå er dette utenfor mitt fagområde, men jeg mener å tro at det er en "svarteliste" som deles med andre selskap også, så jeg håper denne karen har tålmodighet nok til å ta båten over Atlanterhavet neste gang han skal ut og reise...:angry:

Dag

Det som dessverre ikke kom fram noen sted er at det tok 35 minuter før politiet kom.

Hilsen,
Laurenz

Originally posted by laurenz

Det som dessverre ikke kom fram noen sted er at det tok 35 minuter før politiet kom.

Hilsen,
Laurenz

Det er jo intet mindre enn imponerende når de holder til en etasje under. :clap

Hilsen,
Laurenz

er egentlig ikke overrasket.....hverken at det tok så lang tid, eller at ingen har skrevet noe om det.

Og det er ikke noe nytt. Har selv ringt til politiet et par ganger også og selv om de kom noe raskere da så tok det lang tid den gang å.

Men det som er viktigere er at dette egentlig er et meget alvorlig sikkerhetsproblem. Vekterne på OSL er etter hva jeg vet ikke lært opp i å håndtere slike eller andre alvorlige situasjoner. Det er denne type klare politisaker som etter min mening er forsømt på OSL. Synlige ordensfolk er sjeldne vare på flyplassen. Og hendelser som dagens viser nok en gang meget tydelig at politiets tilstedeværelse er for dårlig.

Hilsen,
Laurenz

Originally posted by Hurum

Hilsen,
Laurenz

er egentlig ikke overrasket.....hverken at det tok så lang tid, eller at ingen har skrevet noe om det.

Det blir ikke skrevet om av den enkle grunn at det standard tid.....det samme paa fornebu mens jeg jobbet der, med mindre vi la til: "jeg tror han er asylsoeker" tok 25-30 minutter foer politiet kom...men nevnte vi asylsoeker kom de paa 2 minutter!!

Originally posted by Dag Johnsen

Nå er dette utenfor mitt fagområde, men jeg mener å tro at det er en "svarteliste" som deles med andre selskap også, så jeg håper denne karen har tålmodighet nok til å ta båten over Atlanterhavet neste gang han skal ut og reise...:angry:

Det er enkelt og gratis å endre navn, den eneste ekstrakostnaden for fyren er nytt pass.

Og det er ikke noe nytt. Har selv ringt til politiet et par ganger også og selv om de kom noe raskere da så tok det lang tid den gang å.

Men det som er viktigere er at dette egentlig er et meget alvorlig sikkerhetsproblem. Vekterne på OSL er etter hva jeg vet ikke lært opp i å håndtere slike eller andre alvorlige situasjoner. Det er denne type klare politisaker som etter min mening er forsømt på OSL. Synlige ordensfolk er sjeldne vare på flyplassen. Og hendelser som dagens viser nok en gang meget tydelig at politiets tilstedeværelse er for dårlig.

Hilsen,
Laurenz

Ja, tenk på sammenligningen med London Heathrow! Der er det nok av bevæpnede politifolk som patruljerer flyplassen kontinuerlig. På OSL er du heldig hvis du får se en passkontrollør i politiuniform!!

BF:cool2

Oser ikke akuratt respekt av Adecco som sender en fjortling bort for å hamle opp med en _litt_over_middels stor Cubaner heller.. iflg vitner gjorde han niks og ingenting ene og alene fordi (som allerede nevnt) de ikke trent for slikt.

Originally posted by blazius

Originally posted by Dag Johnsen

Det er enkelt og gratis å endre navn, den eneste ekstrakostnaden for fyren er nytt pass.

Er vel derfor en har "fødselsnummer" ^_^

Det er selvfølgelig kritikkverdig at politiet ikke kom raskere, men så mange ansatte og sivile det er i innsjekkingsområdet på Gardermoen, så må noen ha klart å gå sammen og få satt han ut av spill, mens de ventet på politiet?

Adecco gutta er vel også ansatt som "servicepersonell" og for å sjekke bagasje og ikke som tradisjonelle vektere og sikkerhetspersonell. Kjenner noen som jobber for Securitas i sentru, og etter hva jeg hører har endel av de gutta litt mer erfaring til å takle bråk....

Jeg finner det urovekkende at det tar 35 min før politiet kommer. Er det vel bedre å ringe brannvæsenet (911) istedenfor for de er der på 2 min.

Originally posted by MountainDew

Jeg finner det urovekkende at det tar 35 min før politiet kommer. Er det vel bedre å ringe brannvæsenet (911) istedenfor for de er der på 2 min.

Tja....hadde nok ikke vært så populært å ringe brannvesenets nødnummer for slikt.
Heller ikke tollerne hadde blitt glade for slike oppdrag, men jeg er ganske sikker på at dem hadde vært der kjapt om en la til noe om for mye duty-free i handleposen hans...:p

Back