LN-SSL ScanFlyer Gold 13 Apr 2006 #1 Påskequiz nr. 16 Fikk lyst til å slenge ut en jeg også...., så; hvor er dette da?? Edit: Ja, det er altså inngangspartiet på en flyplass..., ikke et hvilket som helst kjøpesenter.... Attachments 2005_0116Image0034.JPG 68 KB · Views: 3
Påskequiz nr. 16 Fikk lyst til å slenge ut en jeg også...., så; hvor er dette da?? Edit: Ja, det er altså inngangspartiet på en flyplass..., ikke et hvilket som helst kjøpesenter....
LN-SSL ScanFlyer Gold 14 Apr 2006 #4 Replying to Topic 'Påskequiz nr. 16' Originally posted by Savipix Italia? Click to expand... Som de sier på "ny-norsk": Yes..., it's in the 2nd homeland of EB and FBU4EVER....
Replying to Topic 'Påskequiz nr. 16' Originally posted by Savipix Italia? Click to expand... Som de sier på "ny-norsk": Yes..., it's in the 2nd homeland of EB and FBU4EVER....
LN-SSL ScanFlyer Gold 14 Apr 2006 #5 Replying to Topic 'Påskequiz nr. 16' Hint #2: Flyplassen trafikkeres bl.a. av Air One, og ligger i et knallgodt vindistrikt..., etter min mening...
Replying to Topic 'Påskequiz nr. 16' Hint #2: Flyplassen trafikkeres bl.a. av Air One, og ligger i et knallgodt vindistrikt..., etter min mening...
LN-SSL ScanFlyer Gold 14 Apr 2006 #7 Replying to Topic 'Påskequiz nr. 16' Stikker av i morgen tidlig, og blir borte fra pc i et par dager. Da er det vel like greit å gi svaret.... Attachments 2005_0116Image0034.JPG 68.9 KB · Views: 2
Replying to Topic 'Påskequiz nr. 16' Stikker av i morgen tidlig, og blir borte fra pc i et par dager. Da er det vel like greit å gi svaret....
EB ScanFlyer Inventory Medlem 14 Apr 2006 #8 Replying to Topic 'Påskequiz nr. 16' Brakk vin fra dette området i går sammen med en venninne fra BA... Flere som liker Italia...:spin: Ellers så ligner inngangen kjøpesenteret på Tåsen i Oslo...
Replying to Topic 'Påskequiz nr. 16' Brakk vin fra dette området i går sammen med en venninne fra BA... Flere som liker Italia...:spin: Ellers så ligner inngangen kjøpesenteret på Tåsen i Oslo...