• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Paris i februar?

Vede

ScanFlyer Dusty
Medlem
Min bedre halvdel har fått reisegavekort av meg til jul. Siden jeg ikke fant ut hvor i denne verden vi skulle på weekendtur. Paris er jo alltid en slager, men hvordan er byen om vinteren? Vi hadde tenkt å reise i februar/mars.

Paris kan nok være kald i februar, og vil vel gjette på en gjennomsnittstemperatur på rundt 5 grader. Mars begynner nok å bli noe varmere, og det er vel ikke utenkelig å gjette på rundt 10 grader i snitt. Jo senere ut på våren du/dere kan drøye det, dess bedre vil jeg vel tro Paris er. Det er jo et poeng å kunne benytte seg av alle utekafeene, og ha muligheten til å spasere rundt i byen. :-)

Paris om vinteren kan by på litt regn, men det er hyggelig om vinteren også. Man må ikke sitte ute hele tiden, mange muséer og markeder er fine å gå på uansett. En fint museum om vinteren synes jeg er Jaquemart-André, et flott kunstmuseum i et gammelt herskapshus ved Boulevard Haussmann. En hyggelig café har de der og. Det er ofte spennende å se en by utenom sesongen.

Last edited:
Har vært i Paris i årstidene og alle har sin sjarm. Byen er koselig selv i -20 og vind.

Skal høre med damen om vi skal vente litt med å reise eller bare ta det i Februar. Er jo et par tusen billigere utenom sesongen.

Takk for innspill så langt.

Back