TOS
ScanFlyer Mile High Club
Jeg har detaljkunnskap om emnet for å si det slik.
Dessuten er dette velkjente faktum dokumentert over hele internett.
Først: Jeg har absolutt ingen detaljkunnskap om emnet.
Men: Nå er det jo langt fra sikkert at alle tar det som står skrevet på internett som god fisk. Før iallefall jeg aksepterer slike fremstillinger så vil jeg vite hvem som dokumenterer dette - om det er nøytrale parter, eller personer som er/har vært involvert (enten i Ryanair eller i selskaper som Ryanair konkurrerer med og som dermed har egeninteresse i å formidle et budskap på en måte som gjør ens egen sak bedre). Det som står om Ryanair her på forumet kjøper jeg f.eks. i liten grad som nøytral informasjon, fordi det ofte fremsettes av personer som synes å ha mye å tjene på at Ryanair sliter. Mao. Velkjente fakta som finnes på over hele internett er ikke nødvendigvis det samme som sannheten, så tillat meg å være en smule skeptisk inntil jeg ser hvilke kilder som er bakgrunnen for uttalelsene.
Edit: Det som Tally-Ho skriver om, f.eks., å dekke bosted/hotell på basen de flyr fra er på en som ikke jobber i bransjen helt naturlig (om jeg nå forstår han riktig). Om jeg skulle ha bosatt meg i Bodø og jobbet i Tromsø så ville jeg ansett det som helt naturlig at jeg betalte både reise til/fra Tromsø og oppholdskostnader i Tromsø (i tillegg til en evt bolig i Bodø). At andre selskaper har veldig gunstige ordninger hvor man kan bo hvor man vil og jobbe ut fra et annet sted er forsåvidt flott for de det gjelder.
Last edited: