LN-SEK
ScanFlyer Gold
Replying to Topic 'Paranoia strikes Bushistan again...'
hehe, Joda, jeg har sett Michael Moores program og jeg er helt enig i at han er ensporet, men det jeg tenkte mest på var "60 Minutes" som hadde ett innslag med omtrent samme konklusjon.
Og, jeg sa overforenklet
Ellers kjenner jeg Nord-Dakota meget godt. Har vært der flere ganger og har mange venner i Fargo. Er enig med deg i det du sier, men så grenser det jo til Canada!:spin:
Neida, jeg er klar over at ikke alle amerikanere er våpengærne, men snittet er nok mer det enn andre vestlige land.
Originally posted by LCH
Det programmet du har sett er høyst sannsynlig "Bowling for Columbine" av Michael Moore, den mest ensporete journalisten siden Pravda's glansdager.
Du kan ikke generalisere og si at i Canada er det sånn og i USA er det sånn. Her i North Dakota kryr det av skytevåpen, og stort sett alle disse brukes til jakt, som er en enorm fritidsaktivitet (og business) her borte. Det er heller ikke uvanlig å ikke låse dørene her, selv om det kryr av bevæpnete rednecker. Må også si at jeg synes Winnipeg i Canada var langt mere skremmende enn Minneapolis, som er en større by, selv om ingen av dem er spesielt ille.
hehe, Joda, jeg har sett Michael Moores program og jeg er helt enig i at han er ensporet, men det jeg tenkte mest på var "60 Minutes" som hadde ett innslag med omtrent samme konklusjon.
Og, jeg sa overforenklet

Ellers kjenner jeg Nord-Dakota meget godt. Har vært der flere ganger og har mange venner i Fargo. Er enig med deg i det du sier, men så grenser det jo til Canada!:spin:
Neida, jeg er klar over at ikke alle amerikanere er våpengærne, men snittet er nok mer det enn andre vestlige land.