Originally posted by LN-MOW
Jeg kan ikke si annet enn at jeg hadde foelt meg uvel i samme situasjon selv ....
Originally posted by FBU 4EVER
Den største forskjellen mellom Canada og USA er at Canada styres av voksne mennesker mens USA styres av mennesker som har stanset på en 12-årings nivå!:skep
Originally posted by TOS
Den største forskjellen mellom Canada og USA er at Canada styres av voksne mennesker mens USA styres av mennesker som har stanset på en 12-årings nivå!:skep
Forsiktig nå, Stein, du skal vel fortsette med å fly til USA....![]()
Originally posted by TOS
Får vel skaffe meg en Smith & Wesson og rydde vei i vellinga!:cool2
:cool2Originally posted by TOS
Originally posted by TOS
Yupp! Det enkleste er pistol.
Får vel skaffe meg en Smith & Wesson og rydde vei i vellinga!:cool2
That's the American Way!:lol
Originally posted by LN-SEK
Obs, det heter ikke "neger" lenger, men afro-amerikaner :wow:
Så forresten ett interessant program om forskjellen mellom Canada og USA.
1) Canada har like mange, hvis ikke flere våpen pr innbygger.
2) Canada har MYE mindre drap enn USA
3) Canadiere låser ikke dørene sine engang. i USA er det utenkelig.
4) i USA er folk veldig opptatt av krim på TV, i Canada gir folk "f" i det.
5) Konklusjonen i programmet var at folk i USA er mye reddere :wow: enn folk i Canada og derfor "trenger" å forsvare seg med våpen. Våpen i Canada blir mest brukt til jakt....
Litt overforenklet kanskje, men jeg tror det er litt i det.....
Og her i CA ble i går en 20 år gammel mann drept da en 4-åring kom over en pistol i leiligheten og begynte å leke med den. Man må få lov å si:Originally posted by LN-MOW
Her i GA er det en liten by (husker ikke navnet) hvor det er PAAKREVET aa ha vaapen i huset. Kriminaliteten er tilnaermet null, og ingen laaser doerene sine. Hvilken innbruddstyv er saa tjukk i hue at han gaar til angrep paa et hus hvor det er 100% sjanse for at innboerene haa vaapen?
Man kan foroevrig si mye om rednecks, men de er blant de aerligste folkene du finner.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.