Sukk..., ja jeg husker godt at jeg fikk høre om den etter at den hadde vært der...Originally posted by Concorde
Det var derimot en SN A340 paa Fornebu sommeren '98, er det noen som fikk tatt bilde av den? Husker den var chartret av et stort norsk selskap.
Originally posted by Fellowship
Sukk..., ja jeg husker godt at jeg fikk høre om den etter at den hadde vært der...Originally posted by Concorde
Det var derimot en SN A340 paa Fornebu sommeren '98, er det noen som fikk tatt bilde av den? Husker den var chartret av et stort norsk selskap.
Den kom nok en hverdag, og jeg har enda ikke møtt noen som har sagt: "Den har jeg!"
Men jeg har møtt en som fotalte hvor den sto parkert....
Originally posted by espeno
Det skal stemme det altså, flighten førstkommende onsdag er i alle fall satt opp med 772 på PIA sine websider.. Endret fra A310.
:smokin
Klart det! Nesten rart ingen tok bilder, selv om det var tåke..Originally posted by Concorde
Jeg var borte og tittet paa den og saa take off'en. Husker det var temmelig flott aa se en saa stor maskin paa Fornebu.Originally posted by Fellowship
Den kom nok en hverdag, og jeg har enda ikke møtt noen som har sagt: "Den har jeg!"
Men jeg har møtt en som fotalte hvor den sto parkert....
Mener det er SGS.Originally posted by EB
Hvem har handling på PIA på OSL?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.