De diskuterer bildene mine på Flightsim.no

Re: De diskuterer bildene mine på Flightsim.no

Kan ikke finne noe innlegg i screenshots med det navnet, men mulig det er fjernet nå ?

Innlegget ligger i den tråden Andreas linka til.. og det ligger der ennå :) men bildet er fjerna..

Originally posted by LN-TAL
jaja, Sten Arne er vel en reser med photoshop da. Jeg anser meg selv for å ha noenlunde peiling på ps, men ikke fanden om jeg hadde klart å lage disse bildene ut ifra Andreas sitt bilde.

Det er abosolutt ingen tvil om at det er AEs bilde som er utgangspunktet - sjekk følgende elementer:
- forholdet mellom den oransje og blå brøytestikken til venstre på bildet
- avstand mellom flynese og lysmast
- refleks av Krüger-slaten
- de to mørke tusten bak motoren
- de to hvite "ballene" bak halene til 733en
- skyggen under motoren til høyre på bildet er identisk
Er det nå noen tvil?

Verktøyene er mange for å manipulere bilder, og flere er bedre enn PhotoShop. Mange er fantasiske til å bruke disse, men på det manipulerte bildet er områdene for registreringsnummeret lett identifiserbart som manipulert (for lyse klonesirkler på flykroppen, airbrush med feil rød-nyanse på forhjulsluken).

Edit:
norwegian.jpg

Og her det manipulerte bildet det er snakk om

Og her er originalen http://www.airliners.net/open.file/542171/L/

Jaha ? Jeg leste hele posten din, når jeg leste den lå den linket til Sten Arne sine bilder på fs.no og til ditt bilde på airliners. Den tredje linken har kommet til i etterkant, så at du også forventer at jeg kan være synsk sier vel mere om hva du tror på enn om mine evner ? :)

Jeg har hatt en bra morgen jeg, men det er litt provoserende at du forsøker å kalle uskyldige personer for kjeltringer, det skjønner du vel ? Jeg tror heller ikke du hadde likt å blitt kalt for kjeltringer dersom du ikke hadde gjort noe galt ?

Jeg regner med, etter hva som har kommet frem, at linkingen din var feil og at du ikke mener at Sten Arne er kjeltring som har tatt ditt bilde ?
Den eneste som har slengt med leppa her er nok du, LN-TAL. Linken til AndreasE. går ikke til Sten Arnes bilder, men til han andre typens bilder. Ellers har vi notert dine synspunkter.

Og synspunktene til folket på fs.no. Det er ålreit å stjele fra andre så lenge man ikke blir tatt, men ingen skal ta fra meg.
:laola :laola

Originally posted by LN-KGL
jaja, Sten Arne er vel en reser med photoshop da. Jeg anser meg selv for å ha noenlunde peiling på ps, men ikke fanden om jeg hadde klart å lage disse bildene ut ifra Andreas sitt bilde.

Det er abosolutt ingen tvil om at det er AEs bilde som er utgangspunktet - sjekk følgende elementer:
- forholdet mellom den oransje og blå brøytestikken til venstre på bildet
- avstand mellom flynese og lysmast
- refleks av Krüger-slaten
- de to mørke tusten bak motoren
- de to hvite "ballene" bak halene til 733en
- skyggen under motoren til høyre på bildet er identisk
Er det nå noen tvil?

Verktøyene er mange for å manipulere bilder, og flere er bedre enn PhotoShop. Mange er fantasiske til å bruke disse, men på det manipulerte bildet er områdene for registreringsnummeret lett identifiserbart som manipulert (for lyse klonesirkler på flykroppen, airbrush med feil rød-nyanse på forhjulsluken).

Edit:
norwegian.jpg

Og her det manipulerte bildet det er snakk om

Og her er originalen http://www.airliners.net/open.file/542171/L/

Herregud. Les hva jeg skriver da mann. Dette er IKKE bildet det er snakk om. Når jeg første gang trykket på linken til fs.no kom jeg til denne siden: http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=380416&an=0&page=0#380416 og her er det IKKE bildet vi nå snakker om som ligger. Her ligger noen screenshots som jeg ikke finner noen sammenheng mellom til Andreas sitt bilde. Jo, jeg skjønner nå at Andreas antagelig feil linket første gangen, men det er ingen som tror meg. Linket er endret i ettertid, og går nå til en "blank side" på fs.no i Andreas sitt innlegg. Men det later til at ingen av dere gidder forstå, alle mener at jeg lyver.

Den første linken som lå i Andreas sitt inlegg gikk IKKE til bildet KGL linker til nå, det gikk til to screenshoots tatt ifra FS.

Men det er vel jeg som lyver, og dere har rett. Så da beklager jeg, jeg skal aldri lyve for dere mere.

Den eneste som har slengt med leppa her er nok du, LN-TAL. Linken til AndreasE. går ikke til Sten Arnes bilder, men til han andre typens bilder. Ellers har vi notert dine synspunkter.

Og synspunktene til folket på fs.no. Det er ålreit å stjele fra andre så lenge man ikke blir tatt, men ingen skal ta fra meg.

Den går ikke til noe sted nå. Men når jeg sjekket linken FØRSTE GANGEN, så gikk den til Sten Arne sine bilder. Er det så fryktelig vanskelig å forstå eller ?

Jeg har ALDRI sagt at det er ålreit å stjele, hvor i herrens navn siterer du meg på det KOG ? Men jeg sier at det er like lite greit å kalle andre for tjuvradder når det faktisk ikke er tilfelle.

Men jeg har notert meg at dere ikke kommer til å tro på meg uansett så for min del avsluttes diskusjonen her.

Jeg har ALDRI sagt at det er ålreit å stjele, hvor i herrens navn siterer du meg på det KOG ? Men jeg sier at det er like lite greit å kalle andre for tjuvradder når det faktisk ikke er tilfelle.

Det er det heller ingen som har påstått. Vi har merket oss dine synspunkter og vi har merket oss synspunktene til folket på fs.no. Du er den første og til nå eneste som påstår at de er de samme.

Herregud. Les hva jeg skriver da mann.

Vanligvis er vi hensynsfulle her på dette forumet.
Når en har uttrykt seg klumste (med fare for å bli misforstått), hjelper det ikke å la sinne overta. Eneste løsningen er å se seg litt i speilet, finne smilerynkene og sette i gang på nytt - denne gangen litt klarere med godt humør.

Kurt, over 40 med trangt for det :smokin

Nu summerar jag upp det hela, sedan är det slut på dessa dumheter.

1. Orginal linken till Flightsim.no har ALLTID gått till riktig sida, nämligen sida nummer 2, där jag refererade till bilden fra Martin, vid ett skede har någon på Flightsim.no slettet en posting så att det bara blivit en sida, och då stämde inte linken längre. Jag har inte ändrat NÅGOT.

2. Martin har vid något skede fjernat bilden som jag refererar till så att den inte längre
syns, vilket skapar flera fövirringar.

3. Tills sist, jag har ALDRIG anklagat något eller någon, det jag har noterat är att ett av mina bilder ligger på en sida på internett som jag personligen inte har lagt den på, sedan ser jag också att den är ändrad. Jag har inte under några omständigheter anklagat Sten Arne eller Martin för att ha gjort något med mitt bilde som orginalt ligger på Airliners.net.

Nu är det slut på dumheterna, är det någon som har något mer så ring mig 91568325

Japps,men det var jeg som startet den tråden der da :P

Satt å hadde det litt morro med Photoshop her forrige dagen

Originally posted by Scanor

Satt å hadde det litt morro med Photoshop her forrige dagen

Og det skal man ha! Man kan få til mye merkelig og moro der... Jeg likte bildene dine, jeg. Det var en og annen kommentar som falt på fs-forumet (fra noen andre) jeg hadde litt mer tungt for å akseptere.

Back