Paa tur med KLM

Jeg floey 'buss' .. A330-200 .. det var en av grunnene til at jeg hadde forhaapninger om litt komfort.

Meget bra rapport.

Naar det gjelder KLM, vet dere jo alle hvor jeg staar... :)

Dag, du faar holde humoeret oppe! Vi skal nok faa det goey i Houston:lol:

Hadde AF t/r JFK for en måned siden med 772/744. De er bra ! Første rad i økonomi avdelingen bak veggen fikk vi begge veier. Kunne forhåndsbestilles av Elitemedlemmer. Flott beinplass. Men 744 hjem hadde ikke PTV..... Selvfølgelig 772 var best...

For 1 1/2 år siden AF t/r IAH med de nye 773. Meget bra !! God benplass . Men CA's på KL finner jeg hakket bedre.......

Meget bra rapport.

Naar det gjelder KLM, vet dere jo alle hvor jeg staar... :)

Dag, du faar holde humoeret oppe! Vi skal nok faa det goey i Houston:lol:

Ja, takk og lov for det. Hadde jeg dratt på noe kjedelig (begravelse, eksamen eller lignende) hadde jeg nok stått over:colgate:

Gleder meg til å lese hvordan AF kommer ut i forhold...

AF og KL kan ikke sammenlignes i det hele tatt. AF har god mat og god drikke, også bak forhenget. Der man man tom få skikkelig champagne!

Våknet kl 5 i natt og fant ut at det sikkert var en god ide å sjekke inn på nett... dvs nå ser jeg ikke så mørkt på saken, bulkhead vindu i morgen.
Jeg kommer sikkert til å skrive en kort rapport, men orker rett og slett ikke ta bilder. Får heller gjøre det neste gang det blir biz eller cockpit. Alle har sett øko-mat, øko-seter og en skarve wing-view før:colgate:

Back