Største argumentet er vel fuelbruk, men i Corona-tider er jo A1 omtrent gratis...
Største argumentet er vel fuelbruk, men i Corona-tider er jo A1 omtrent gratis...
Kommer Norwegian til å fortsette å fly Boeing 787 eller kommer de til å slutte med lang distanse. Hva tror dere ?
Har de tjent på lang distanse i det hele tatt ?
Tror at DY komme til at droppe alle B787.Jeg setter 10-centen min på NOT. Jeg tror den krisen som er nå, får DY, og sikkert mange andre, til å finne kjerneområdet de kan tjene penger på og satse på det. For DY vil jeg tro det er innenriks i Norge og fritidsreiser til odde steder i Europa som ikke allerede er godt betjent. Problemet med det siste, er at det er ikke så mange sånne steder igjen.
Ja, også selvfølgelig sommertrafikken til sol og varme.
Tror at DY komme til at droppe alle B787.
De kommer til at flyve indenrigt i Norge/Skandinavien og få ruter fra Norge og ud i Europa samt ferie trafik....Kort sagt et helt ny Norwegian ift til det der kendes idag..
Vil de ikke det, så er konkurs næste step..
Hilsen Ole
Det er klart de har tjent på langdistanse. Tror du ledelsen er så stokk dumme at de flyr rundt med Dreamlinere i 7 år(!!) uten å tjene penger?Kommer Norwegian til å fortsette å fly Boeing 787 eller kommer de til å slutte med lang distanse. Hva tror dere ?
Det er klart de har tjent på langdistanse. Tror du ledelsen er så stokk dumme at de flyr rundt med Dreamlinere i 7 år(!!) uten å tjene penger?
.
Har ikke sett noen tall på at Norwegian taper penger på long haul så "Norwegian taper penger på langdistanse" havner rett i svadabøtta det også. [emoji23]Kan du ikke komme med litt tall som underbygger påstandene dine? Ellers går innleggene dine rett i svada-bøtta.
Har ikke sett noen tall på at Norwegian taper penger på long haul så "Norwegian taper penger på langdistanse" havner rett i svadabøtta det også. [emoji23]
Første treff i Google:Du kan jo søke litt, så kanskje du kommer over noen tall på hva marginen på ARN og CPH var.
Første treff i Google:
Kjos sa følgende for et år siden:
– Det er prispress nedover i Europa, men det er markeder vi trekker oss litt ut fra. På langdistanse tjener vi nå bra mellom Europa og Nord-Amerika, og så vil vi åpne nye ruter, der vi ser at vi kan tjene penger. Og når markedet blir mer satt, så da blir det mer ettertraktet, og da vil nok prisene gå opp, sier Bjørn Kjos.
Så de trekker seg ut av markeder med dårlig inntjening og satser der det er penger å tjene. Høres helt topp ut spør du meg..
Og etter Corona vil folk igjen trenge å fly langdistanse. Hvorfor ikke med Norwegian?
Kjøp lavt, selg høyt!
De evt finansinstitusjonene/aksjonærer som vil være villige til å bidra inn i Norwegian slik at de overholder sine forpliktelser ift statens redningspakke, vil nok analysere alle tall grundig.Kommer Norwegian til å fortsette å fly Boeing 787 eller kommer de til å slutte med lang distanse. Hva tror dere ?
Tror at DY komme til at droppe alle B787.
De kommer til at flyve indenrigt i Norge/Skandinavien og få ruter fra Norge og ud i Europa samt ferie trafik....Kort sagt et helt ny Norwegian ift til det der kendes idag..
Vil de ikke det, så er konkurs næste step..
Hilsen Ole
Udelukkende den norske del af Norwegian, altså Norwegian Air Shuttle, men uden B787..Men du/dere Norwegian Air Shuttle Norge, eller hele Norwegian (også Irland)?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.