Mens Norwegian er i retten i Irland og ser ut til å få fortsette omstruktureringen, begynner konturene av det 'nye' selskapet å ta form. Flåten vil bestå av 95 fly og deres leder for tekniske tjenester ønsker å droppe Boeings Gold Care og hente tjenestene hjem til Oslo med unntak av enkelte heavy sjekker. Han har kanskje sett at Widerøe besluttet det samme ...
https://e24.no/boers-og-finans/i/lE...FcnXZDORoAS6tS6209aRlSzBVRsVCjvmaBEg3XGlhg14E
https://e24.no/boers-og-finans/i/lE...FcnXZDORoAS6tS6209aRlSzBVRsVCjvmaBEg3XGlhg14E
– For å realisere insourcingen må vi både rekruttere ansatte i Oslo-området og vi må bygge kompetansen som trengs. Vi trenger planleggere, prosjektledere og ingeniører. Basert på en «New Norwegian»-flåte på 110 fly må vi øke avdelingen fra 50 til rundt 95 stykker, sier Ahmad Abu Nima, leder for tekniske tjenester i Norwegian.