• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: McDonalds ....

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Burgerne smaker liksom ikke det samme naar de tas ut av plastikk-miljoeet .... :p

http://seattlepi.nwsource.com/business/193712_mcdonalds05.html

McDonalds-burgere er sjelden gode! Jeg håper noen av de bedre hamburger-kjedene følger opp. Jeg synes interiøret hos Karl's Jr ofte er litt "kaldt"? :D

Replying to Topic 'OT: McDonalds ....'

Enig at BK er best... Men McDonalds i Norge har allerede begynt med et freshere interiør... CC Vest har jo fått en ganske trendy burgersjappe...

Også MickeyD i storgata har fått nytt interiør. Desverre er folkene bak disken like trege...

Vel jeg skal være enig at B K i Norge er en smule bedre en MCD,men så skal det også nevnes at hver gang jeg har vært på B K i Norge har jeg fått seriøse mageproblemer. Det har gått ganske bra i sverige fram til sist lørdag,men da fikk jeg en real smell der, som jeg ikke helt har kommet meg over ennå..

MCD i Norge syntes jeg er helt ok, men bare en velger rett burger. Velger du Big Tasty eller McFeast så er man gaske berga. Disse syntes jeg er helt ok til "burgersjappe" å være.

Jeg er normalt veldig forsiktig med gatekjøkkenburgere, Her har jeg fått masse problemer opp igjennom. Nå skal det nevnes at jeg har slete med lett for å få mageinfeksjon endel år. Men denne gangen var det en ren matforgiftning.

I USA er det B K som hersker, MCD prøvde jeg ett par steder i L A og utafor, ikke helt det store. Samme i England egentlig. Sverige er MCD helt ok, og kommer til å være mitt eneste valg de neste årene..

Skikkelige burgere får man på Go'biten på Ålingen Kjøpesenter på Ål i Hallingdal! Kvartkilosburgeren der er en god grunn til å reise på hytta! :)

Ellers prøvde jeg McChicken Premiere (eller noe sånt) i går - den var ganske bra. Ut over det anbefaler jeg alle å se filmen Super Size Me...

HALLOOO !!!!

Prøvd en Dead Kennedys på Blå Rock i Tromsø i det siste........:hoho

LN-FHU :sarc

Jeg vil foreslå Wendy`s.....

Bedste burger jeg nogen sinde har fået
Hilsen
Ole

Jeg vil foreslaa A and W sin burger, evt Harvey's. Skikkelig gode de ja!

Ellers saa gaar MCD som "Rotten Ronnies" her i Canada:D

Back