OT.....litt ja

Replying to Topic 'OT.....litt ja'

...nei vi bruker ikke "frmes", dette er .php hele veien. Vi staar rett foran en oppgrading av Forumet (foerstkommende loerdag 21:00) og det vil ta seg av de fleset smaa bugs vi har opparbeidet oss....

Jeg bruker ogsaa XP IE baade 6.0 og 7.0 uten problemer. Er den dobbelte Scanairlogoen tilstede hvis du aapner en ny side, f.eks. gaar inn paa et av under forumene ?

Originally posted by dc-8-63

...nei vi bruker ikke "frmes", dette er .php hele veien. Vi staar rett foran en oppgrading av Forumet (foerstkommende loerdag 21:00) og det vil ta seg av de fleset smaa bugs vi har opparbeidet oss....

Jeg bruker ogsaa XP IE baade 6.0 og 7.0 uten problemer. Er den dobbelte Scanairlogoen tilstede hvis du aapner en ny side, f.eks. gaar inn paa et av under forumene ?

Ja, eg får den doble logoen på nye sider og. Når du nevner det, så kom eg akkurat på den oppgraderinga, så då kan me igrunn slappe av til den er over, og sjå om det vil vera tilstrekkelig. Eg aner jo ikkje om det er bare meg som opplever problemet, men det er jo heller ingen krise om det eg ikkje får editert profilen eller bladd i medlemslista..... enno :)

...du er ikke alene, andre har opplevd det samme og jeg mener at det har noe med innstillingene i IE aa gjoere...av en eller annen grunn for du ikke opp det korrekte "OpenBB template", dette regner jeg med vil rette seg etter oppgraderingen, ellers saa har vi en loesning paa gang.

Se der ja :) Det later til at den nye releasen har fiksa dei problemene eg har opplevt. Kjempeflott!

Back