OT: I dag har jeg prøvesittet Alfa159 Sportwagon

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'OT: I dag har jeg prøvesittet Alfa159 Sportwagon'

Vi (OT-postere) har beveget oss fra det ene forumet til det andre og har endt opp her med rett til å OT.Har man problemer med slike livsstils-OT'er,så kan jeg anbefale Airpics-forumet.Etter at vi OTere har forlatt det forumet,så skulle det være kjemisk fritt for sjenerende bil-,mat- og vinstoff!:lol

Husk at man trenger jo transportmidler til å fra flyplassene også ;)

...oops litt problemer med bilderedigering

En liten ting til: Det å ha flydilla og bildilla på en gang er ikke helt ukjent i guttekretser...:)

Tur/retur Lillehammer i går og i dag ble unnagjort meget standsmessig. Jaguar X Type, 2,2D var en drøm av en kjøremaskin...Men til en pris som er nærmere 600.000 enn 500.000 så bør det jo være bra. Selv om X Type ikke er noe annet enn en bolet og pøntesjuk Ford Mondeo...;)

Originally posted by Trety

En liten ting til: Det å ha flydilla og bildilla på en gang er ikke helt ukjent i guttekretser...:)

Og når man i tillegg er helt hekta på båter/skip/maritimt..., da skulle det vel ikke være så mye igjen til kjerring og unger kanskje...?:biggrin

Så langt er BabyJag testet og funnet uaktuell... Vanvittig bra kjøremaskin - men du sitter ikke godt på grunn av manglende plass til høyrebeinet (på grunn av en for stor midtkonsoll)... X3 er fortsatt aktuell - men etter å ha testet en sprekere Alfa159 seiler igjen Alfa`n opp som favoritt!

Da fikk importøren av Alfa panikk og fremskaffet Alfa159 Sportwagon 2 måneder tidligere enn planlagt. Den skal prøvekjøres i løpet av uken...sort med beige skinninteriør. Dette måtte feires med noen glass vin til middagen...:spin:

Jeg liker disse off-topic'ene inne på forumet her jeg

Og ELSKER Alfa'er for deres design og for det å tørre være litt annerledes...

Men, har ALDRI kjørt en...enda...

:nor

Jeg lover deg en prøvetur i vår neste...;) Tror Trety blir med også - FBU4EVER og Falcon har nok også lyst..:spin:

Jeg tar deg på ordet på den Eivind :)

Just tell me when......

:up:

edit: tar alltid imot korrektur :up:

Pssst... Eivind...;)

EB, jeg blir med! :up:

Det må bli et formiddagstreff...for på kvelden skal vi vel smake på vintipset i signaturen min!!!

Originally posted by EB

Jeg lover deg en prøvetur i vår neste...;) Tror Trety blir med også - FBU4EVER og Falcon har nok også lyst..:spin:

Jaddda,jaddda,jaddda!!! Alfa-vinene testes 11/5 fra kl.1430 og utover.EB og jeg er invitert av importøren!:devot:

I går ble drømmebilen prøvekjørt...NYDELIG!!!! Må desverre levere den tilbake før 10.00 - for denne gang! Nå er valg av bil bestemt - gjenstår kun fargekombinasjon. 11. mai blir det IKKE bilkjøring...:spin:

Kanskje bilkjøring alikevel...;)

Så da er det fastslått, du kan ikke omvendes :cool2

Riktig...uansett så mye jeg prøver...:spin:

Gratulerer med ny bil.Utrolig herlig design på de fleste Alfa`r,men kvalitet på driverk,motor og slitasjedeler er av helt elendig kvalitet.

Back