OT: I dag har jeg prøvesittet Alfa159 Sportwagon

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'OT: I dag har jeg prøvesittet Alfa159 Sportwagon'

Roma er ikke et bra sted for biler. Bare hvis du vil ha riper og ødelagte støtdemper. Når jeg så biler parkere, så var de både borti nabobilen både foran og bak..

Men på vei fra spansketrappa til Phanteon, så jeg denne. Så da tok jeg friheten til å ta et bilde. Var jo litt kul foran, må jeg innrømme..

Attachments

• alfa.jpg
    alfa.jpg
    63.8 KB · Views: 8

Eneste bilen med hareskår ;)

Vakkert GFL!!!!:devot:

Den flotte tegningen til LN-SSL litt lenger frem i denne tråden fungerer perfekt som "wallpaper"...:devot:

Re: OT: I dag har jeg prøvesittet Alfa159 Sportwagon

Dette skrev jeg 14. april 2006:

"Kjørte forbi det "italienske" verkstedet mitt i formiddag...og der stod den første Alfa159 Sportwagon. Med norske skilter -leveres kunden i morgen - ca. 2 måneder før importøren får bilen til Norge. Sort med beige hudinteriør, 150 hesters diesel... absolutt en lekker sak - men som koster det samme som X3."

I dag 31. juli 2006 kom vår nye, sorte Alfa 159 Sportwagon, mørke vinduer, gulbeige skinnseter til Oslo. Har sittet i den og den blir registrert onsdag eller torsdag... I forbindelse med nedkomsten har jeg fått fri på fredag og det blir tur til fjells...:D

Hadde det ikke vært bedre å ta en tur til Tyskland og se hva den er god for i stedet for å putre seg opp i fjellheimen??

BF:p

Originally posted by Bizflyer

Hadde det ikke vært bedre å ta en tur til Tyskland og se hva den er god for i stedet for å putre seg opp i fjellheimen??

BF:p

Husk en bil også må testes i svinger...må jo se om bilen sitter

Må vel ta det ganske pent i starten...

Bilen ble overlevert med Il Divo på full guffe hos bilforhandleren. Innpakket i rød fløyel var vi med på avdukningen... Har kjørt de første 60 kilometrene...nydelig. Kanskje DC-8-63 kan legge ut noen bilder av vidunderet?

Originally posted by EB

Bilen ble overlevert med Il Divo på full guffe hos bilforhandleren. Innpakket i rød fløyel var vi med på avdukningen... Har kjørt de første 60 kilometrene...nydelig. Kanskje DC-8-63 kan legge ut noen bilder av vidunderet?

Musikksmak har du IKKE :lol: Men bilen er FLOTT !!

Millioner av platekjøpere kan faktisk tenkes å ha dårlig smak

Ïl Divo

Behøver jo ikke like musikken - når gutta er pene...^_^

Originally posted by EB

Behøver jo ikke like musikken - når gutta er pene...^_^

Det argumentet det har jeg forsøkt å bruke til å forklare hvorfor jeg liker enkelte jente grupper (mmmm...Girls Aloud), men det har tilnå ikke ført frem hos mine kammerater:rolleyes:

Bilder:

Attachments

• alfa1.jpg
    alfa1.jpg
    164.3 KB · Views: 7

nydelig!

Attachments

• alfa3.jpg
    alfa3.jpg
    202.8 KB · Views: 7

Heldigvis mange møter rundt på forskjellige steder i Oslo omegn i dag...:D

Gratulerer med ny bil! :smile2

Gleden er gjensidig for å si det på den måten, hentet min på fredag. Hadde aldri trodd noen skulle klare å omvende meg, men det ble altså ny DKW :colgate:

Har ikke tatt bilder ennå, men slik ser den altså ut. Ja EB; hvit er den :exclamati

Attachments

• 103.jpg
    103.jpg
    80.9 KB · Views: 6
  • 101.jpg
    101.jpg
    66.5 KB · Views: 6

For en som vokste opp med en hvit DKW er det rene kunstverket... Grattis... Hvit Golf er forresten det hotteste i Tyskland akkurat nå...

Gratulerer med bilen EB , jeg "trodde" jeg skulle bestilt med en Volvo V50 i sommer, men
så fikk vi problemer med Golf'n til frua , og hun kjøpte seg en ny Golf , dermed ble det ikke noen ny bil på meg i denne omgang.

Hele bilen...

Attachments

• Dream.jpg
    Dream.jpg
    77.5 KB · Views: 0
Back