OT - båtar ??

wf145

at your service!
OT - båtar ??

....sitt Skipsfartsforum er absolutt å anbefale ein kik på.
Bra forum du har Odgeir. (Tenk at folk kan vere så sære å ta bilde av BÅTAR?!?!?)

Replying to Topic 'OT - båtar ??'

... jeg har ogsaa hoert at noen saeringer tar bilder av TOG!!!!! Makan ...... ;)

Originally posted by Falcon

Det er mange syke, syke mennesker der ute. :love

-Og hva kalles de som tar bilder av både fly, tog OG båter da ?
-Burde slike (som meg for eksempel) legges inn ?. hehe .... :thumbup

Absolutt.
Sender over noen menn i sort ..... 'They're Coming To Take You Away, HAHA!' :devil

Klart - fly e fly og skip e skip. Begge deler e kjempe. Men tog, nei det vet eg ikke noge om. E der virkelig nogen så lige tog? Ja - ja, .................Slutte der..:wow:

Man må se sakene for seg, ja. Det finnes knapt grommere lyd (bortsett fra stjernemotorer på fly, selvsagt...) enn et par gamle diesellok'er av typen Di 3.641 som kommer slepende med et 20-30-talls vogner i en slakk oppoverbakke......:thumbup

Originally posted by S L A

Klart - fly e fly og skip e skip. Begge deler e kjempe. Men tog, nei det vet eg ikke noge om. E der virkelig nogen så lige tog? Ja - ja, .................Slutte der..:wow:

Ja. Jeg var faktisk togfrik før jeg ble ferjefrik og så ble jeg togfrik igjen og så flyfrik...men grensa går ved autofili...sorry EB & Co! (Men jeg liker italiensk mat, altså...unntatt Slimo-Invertebrati de Mare...)

Man skal ikke undervurdere tog!! Særlig de med lok som brummer bra. Personlig vet jeg at jeg skal ut og se (og høre) grønne Di 3 når Ofotbanen tar over en tømmerrute her i området. Tut tut!!

Originally posted by KAB

Man skal ikke undervurdere tog!! Særlig de med lok som brummer bra. Personlig vet jeg at jeg skal ut og se (og høre) grønne Di 3 når Ofotbanen tar over en tømmerrute her i området. Tut tut!!

Hæ? Når da?

Foreløpig holder meg til å ta bilder av fly og båter. Sistnevnte har jeg ikke så mye peiling på men lar meg fasinere litt av store skip. Jeg ser ikke helt bort i fra at det blir noen bilder av tog også etterhvert :p

Dette er sykt ikke sant? :skep

Jeg har en tilståelse å komme med:

Attachments

• sykt.jpg
    sykt.jpg
    142.4 KB · Views: 11

Utrolig hvilke nerder som finnes der ute :lol :mol :skep
Jeg er også en
D ajeg kjøpte mitt første speil-refleks, tok jeg bilder av helt vanlige biler :up:

...båtar og utrykningskjøretøy m.m.;

581.jpg

11.jpg

71.jpg

951.jpg

:nor

Originally posted by LN-MOW

Absolutt.
Sender over noen menn i sort ..... 'They're Coming To Take You Away, HAHA!' :devil

Hjelp. Må passe meg for LN-MOW sine sorte menn. Når jeg bodde i Bergen var jeg ganske opptatt av tog, og tok både bilder av tog og deltok på møter i jernbaneklubben. Men etter 12,5 år i Alta har toginteressen smuldret litt bort da det ikke finnes noe jernbane her i nærheten. Har fremdeles ganske mange bøker om tog stående i hyllen, men de er i ferd med å støve litt ned.

Interessen for skip holder jeg litt mer ved like, selv om det ikke er så mange fete båter i Alta eller omegn. Satser på å utvide boksamlingen litt nå til jul. Har satt opp noen bøker på ønskelisten som jeg tror vil ligge under juletreet. Store drømmen er å få tatt en tranatlantisk tur med QM2 slik LN-RKF gjorde tidligere i år.

Ikke så rart at kona fra tid til annen begynner å lure på hvem hun har giftet seg med :D

Originally posted by SK384

Originally posted by LN-MOW

Absolutt.

Hjelp. Må passe meg for LN-MOW sine sorte menn. Når jeg bodde i Bergen var jeg ganske opptatt av tog, og tok både bilder av tog og deltok på møter i jernbaneklubben. Men etter 12,5 år i Alta har toginteressen smuldret litt bort da det ikke finnes noe jernbane her i nærheten. Har fremdeles ganske mange bøker om tog stående i hyllen, men de er i ferd med å støve litt ned.

Interessen for skip holder jeg litt mer ved like, selv om det ikke er så mange fete båter i Alta eller omegn. Satser på å utvide boksamlingen litt nå til jul. Har satt opp noen bøker på ønskelisten som jeg tror vil ligge under juletreet. Store drømmen er å få tatt en tranatlantisk tur med QM2 slik LN-RKF gjorde tidligere i år.

Ikke så rart at kona fra tid til annen begynner å lure på hvem hun har giftet seg med :D
I Alta (her i Tromsø også for den del)går toget to ganger i året.Ellers kan jo nevnes at Tromsø har jernbanestasjon men ikke noe jernbane... :cheers:

SK384: Paven sitt modelltog er til salgs:

http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article1182547.ece

Jeg kjører toskinne likestrøm, så jeg kan ikke kjøpe det...vet ikke om jeg like klerikale tog heller...

Back