Originally posted by MartinL
Da kom Murmasnk før Moskva. Ventet på den i høst jeg. Ble også skrevet om den fra hangar tidligere. Hva med Murmansk fra Tromsø?
Norewgian har overrasket oss med suksess på mange utenklige ruter tidligere...
Originally posted by TOS
Norewgian har overrasket oss med suksess på mange utenklige ruter tidligere...
Jo, det er riktig, men Russland er ikke akkurat et land man bare slenger seg på flyet på en impulstur. Nå vet jeg ikke hvor enkelt det i beste fall kan være å få visum til Russland, men man trenger i prinsippet en invitasjon samt at passet må sendes til den Russiske ambassaden. Dette tar tid.
Originally posted by Blubird
Hvilken målgruppe er det de sikter seg inn på her?
Originally posted by Tommy777
Originally posted by Blubird
Hvilken målgruppe er det de sikter seg inn på her?
Har vært i Murmansk flere ganger. En genial gutta på tur destinasjon! Sinnsykt billig brennevin, midnattsol og masse damer![]()
Originally posted by LN-KGL
Norwegian har code share med Pulkovo mellom OSL og LED - hvem blir det til MMK?
Originally posted by LN-KGL
Norwegian har code share med Pulkovo mellom OSL og LED - hvem blir det til MMK?
Flyr ikke norwegian med eget materiell?
Originally posted by Lillingen
men hvis DY skal starte denne ruta, en rute til AMS og muligens flere så trenger de vel flere fly. Er det noen konkrete planer for nye fly som kommer i nærmeste framtid?
og vil de da ha LN-KKA-F som reg.?
Originally posted by rampen
Norwegian får 3 fly til før nyttår, og ruten til Murmansk blir nok fyllt opp med russerhorer som skal til Norge å tjene penger, på lik linje som alle rutene selskapet har til Polen for å henet "arbeidere" på vei til et nytt "marked"..:colgate:
Originally posted by Someone
Originally posted by rampen
Norwegian får 3 fly til før nyttår, og ruten til Murmansk blir nok fyllt opp med russerhorer som skal til Norge å tjene penger, på lik linje som alle rutene selskapet har til Polen for å henet "arbeidere" på vei til et nytt "marked"..:colgate:
Uten blant annet polakker m.m. så hadde blant annet den norske byggebransjen nærmest STOPPET opp.....ei heller tror jeg vi hadde fått noen norske til å vaske huset vårt
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.