Flotte rapporter... Godt å se at du også bor på bra steder - Havnekontoret er absolutt et av mine favoritthoteller.
SAS’ Business-servise ble for øvrig introdusert i 2001 og heter SAS Royal Scandinavia og består av porselen fra Royal Copenhagen, bestikk fra Georg Jensen og som allerede nevnt, glass fra Orrefors.
Tusen takk for en skikkelig gjennomarbeidet rapport! Ingen problemer med å komme gjennom alt her, og jeg må si det er morsomt å lese rapporter fra mer hverdagslige reiser også. Interessant å se hvordan andre opplever slike flyturer man selv tar til stadighet.
Jeg lurer på det samme som Hermann SF over her: Synes du det blir slitsomt, eller gjør flynerden i deg det til spennende arbeidsdager uansett?
Og til slutt lurer jeg bare på om du "trives" med så mange flighter i jobbsammenheng?![]()
Jeg lurer på det samme som Hermann SF over her: Synes du det blir slitsomt, eller gjør flynerden i deg det til spennende arbeidsdager uansett?
Dagens maskin, LN-KFK Hardeknut Viking, startet dagen med morgenflyvningen fra Kristiansand til København og deretter en rundtur til Warszawa før Vilnius stod på programmet.
Jeg kan ikke huske at jeg har logget over 40 timer på PPL med en CRJ-900? (er nok OY-KFK).![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.