BGO-OSL-BCN-OSL-BGO-OSL-BCN-OSL-BGO-CPH-GVA-CPH-BGO-CPH-GVA-CPH-BGO-SVG-CPH-EWR-YHZ

Takk for flott rapport! :)

Tusen takk for en trivelig kommentar, B738 :) Jeg er veldig glad for at du likte rapporten min. Håper du vil finne neste rapport leseverdig også!

Morsom lesing. Dessverre gir den nok en gang bilde av inkonsekvent service fra SK, både ved gate og i kabin.

Litt av noen eventyr det her, gir inspirasjon til å la bookingfingeren få kjørt seg. Gleder meg til neste rapport ^_^

Hjertelig takk for hyggelig kommentar, OttoL! Det var noen morsomme opplevelser. Men ja, inkonsekvent service er nok et stikkord her. Jeg synes du skal trimme bookingfingeren ;)

Her er det bare å bøye seg i støvet. Jeg liker dine rapporter mister! Kjekt med et lite flashback tilbake til den 23. august også. Veldig kjekk opplevelse som jeg håper vi får anledning til å følge opp ved en senere anledning. :-)

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar, Twin Otter! Håper neste rapport kommer til å falle i smak, da også med et vesentlig antall flere bilder. Den 23.august er en dato som ikke går i glemmeboken :D Jeg håper på snarlig reunion.

Takk for flott rapport

Takk for hyggelig kommentar, bmgzor :) Det setter jeg stor pris på! Håper du vil fortsette å lese rapportene mine fremover.

Takk for en artig rapport. Ga meg ikke akkurat mindre lyst til å hive meg løs på "galskapen" med MR. :)

Hei Scandinavian! Tusen takk for at du tok deg tid til å lese rapporten min. Det er galskap, men på en annen side gir det mange fine opplevelser. Kan anbefales om du finner noen greie billetter i A-bucket :)

Takk for flott rapport, og selv takk for hyggelig selskap under MR OSL-BCN 23. august. Jeg også lærte mye den dagen:D Gratulerer med EBD!

Skal t/r OSL-EWR i mars og i juni 2015, og ser allerede nå at turen i juni blir med ny seteconfigurasjon. Håper virkelig at OT slår til på minst en av flightene.

Håper du er vel installert i Canada :CAN , og at du har godt utbytte av utvekslingen.

Jahojo! Tusen takk for en hyggelig kommentar fra deg. Det setter jeg veldig stor pris på. Så langt er jeg fornøyd med EBD :) Både goodiebag og best availability-billetter er på stell. Jeg krysser fingrene for OT-oppgraderinger for deg, spesielt nå med ny konfigurasjon. Canada leverer varene :CAN

Takk for flott rapport-godt beskrevet :-)

God dagen LN-FHU! Takker for at du tok deg tid til å lese og kommentere rapporten min. Stay tuned for nye eventyr rett over nyttår :D

Takker! Glimrende rapportering dette! :)

Hei sirpjalle! Tusen takk for at du både leser og kommenterer rapporten min. Ny rapport kommer forhåpentligvis etter nyttår - med et vesentlig antall flere bilder for å gi en bedre opplevelse :)

Takker for en fantastisk rapport!

Hjertelig tusen takk for kommentar, kekker! Det er kjekt å høre at du likte rapporten min :) Neste gang skal jeg bli enda flinkere med bildene. Jeg håper det kan gjøre rapportene enda bedre.

Herlig underholdende rapport! Takker så meget :)

Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar, Bergern :) Det var en opplevelse med alle disse forskjellige turene. Som poengtert i avslutningen, neste rapport skal forhåpentligvis bli bedre!

Meget, meget bra - tusen takk! Enjoy Canada, har selv studert der borte ;)

Hei petter380! Det skulle bare mangle, tusen takk til deg for at du både leser og kommenterer rapporten min :D Jeg kan være enig med deg i at Canada er et glimrende land for studier :CAN

Takk for rapporten

Tusen takk for at du både leste og kommenterte rapporten min, Someone :D Neste gang satser jeg som sagt på å kunne by deg/dere på flere bilder enn i denne rapporten. Jeg må også takke for nominasjon til høstens beste triprapport!

Tusen takk for flotte rapporter og takk for selskapet på MR turen til BCN. Artig å lese om SAS Business også. Skal hjem fra Tokyo på mandag med SAS A340 og i biz. Det ser jeg fram til! Langdistanse er så behagelig foran gardina at det er vanskelig å fly eco igjen... ;)

Hei Concorde98! Tusen takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere rapporten min :) Takk igjen for hyggelig selskap til BCN. Jeg håper du hadde en flott tur hjem fra Tokyo, og at både mat/crew/sete gav deg en god opplevelse. Biz gjør seg på langdistanse - jeg er helt enig med deg :D

Takk for munter lesning og inspirasjon!

Hei hlorange! Tusen takk for hyggelig kommentar og for at du leste rapporten min :) Jeg håper du kan bruke rapporten som inspirasjon til å finne på noen artige utflukter.

Flott rapport :) Gratulerer med platinum!

Eneste minus var at du måtte flashe gullkortet på en halvfull E145 for å komme først ombord. Så hastverk er det vel ikke ;)

Flott rapport :) Gratulerer med platinum!

Eneste minus var at du måtte flashe gullkortet på en halvfull E145 for å komme først ombord. Så hastverk er det vel ikke ;)

Hei MountainDew! Først og fremst må jeg takke for at du har lest rapporten og lagt igjen en kommentar :D

Diamond-kortet er greit så langt, selv om forskjellene definitivt kunne vært større. Jeg hadde definitivt ikke hastverk - var vel et resultat av at gateagenten var skikkelig ufin med meg selv om det stod "Group 1" på ombordstigningskortet. Han ventet i 5 minutter for å se om det dukket opp noen med en høyere status før han slapp oss andre om bord.. :headbang

Fin fin TR dette, om enn kanskje litt få bilder.

Den får meg til å glede meg til min neste MR med SK.
Håper jeg får like godt crew som du har hatt i denne TRen.

Tips: Hvis du ikke har prøvd det allerede der borte, så anskaff deg en porsjon god poutine. Finnes ikke noe bedre fast-food enn det, så lenge du finner en god en! :CAN

Hilsen en som skal tilbake en gang for å få seg en god poutine :fly

Fin fin TR dette, om enn kanskje litt få bilder.

Den får meg til å glede meg til min neste MR med SK.
Håper jeg får like godt crew som du har hatt i denne TRen.

Tips: Hvis du ikke har prøvd det allerede der borte, så anskaff deg en porsjon god poutine. Finnes ikke noe bedre fast-food enn det, så lenge du finner en god en! :CAN

Hilsen en som skal tilbake en gang for å få seg en god poutine :fly

Hei BSSW!

Takker for at du leser og kommenterer rapporten min. Jeg ble dessverre for konsentrert på prating i stedet for å ta bilder. Neste rapport nærmer seg med stormskritt (tar for seg hjemturen fra Canada), og jeg lover allerede nå flere bilder. Crew hos SK kan være fantastisk bra om man treffer de rette folkene :colgate:

Morsomt at du nevner poutine - da det har vært min desiderte favoritt som nattmat gjennom hele semesteret her borte! Jeg har hatt et fast sted kalt Willy´s, som etter ryktene skal ha den beste poutine i hele Halifax.

Håper du kan finne rapporten for turen hjemover (YHZ-ORD-SFO-CPH-BGO) leseverdig :)

Back