Takk for flott rapport!
Tusen takk for en trivelig kommentar, B738

Jeg er veldig glad for at du likte rapporten min. Håper du vil finne neste rapport leseverdig også!
Morsom lesing. Dessverre gir den nok en gang bilde av inkonsekvent service fra SK, både ved gate og i kabin.
Litt av noen eventyr det her, gir inspirasjon til å la bookingfingeren få kjørt seg. Gleder meg til neste rapport ^_^
Hjertelig takk for hyggelig kommentar, OttoL! Det var noen morsomme opplevelser. Men ja, inkonsekvent service er nok et stikkord her. Jeg synes du skal trimme bookingfingeren
Her er det bare å bøye seg i støvet. Jeg liker dine rapporter mister! Kjekt med et lite flashback tilbake til den 23. august også. Veldig kjekk opplevelse som jeg håper vi får anledning til å følge opp ved en senere anledning.
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar, Twin Otter! Håper neste rapport kommer til å falle i smak, da også med et vesentlig antall flere bilder. Den 23.august er en dato som ikke går i glemmeboken

Jeg håper på snarlig reunion.
Takk for hyggelig kommentar, bmgzor

Det setter jeg stor pris på! Håper du vil fortsette å lese rapportene mine fremover.
Takk for en artig rapport. Ga meg ikke akkurat mindre lyst til å hive meg løs på "galskapen" med MR.
Hei Scandinavian! Tusen takk for at du tok deg tid til å lese rapporten min. Det er galskap, men på en annen side gir det mange fine opplevelser. Kan anbefales om du finner noen greie billetter i A-bucket
Takk for flott rapport, og selv takk for hyggelig selskap under MR OSL-BCN 23. august. Jeg også lærte mye den dagen

Gratulerer med EBD!
Skal t/r OSL-EWR i mars og i juni 2015, og ser allerede nå at turen i juni blir med ny seteconfigurasjon. Håper virkelig at OT slår til på minst en av flightene.
Håper du er vel installert i Canada :CAN , og at du har godt utbytte av utvekslingen.
Jahojo! Tusen takk for en hyggelig kommentar fra deg. Det setter jeg veldig stor pris på. Så langt er jeg fornøyd med EBD

Både goodiebag og best availability-billetter er på stell. Jeg krysser fingrene for OT-oppgraderinger for deg, spesielt nå med ny konfigurasjon. Canada leverer varene :CAN
Takk for flott rapport-godt beskrevet
God dagen LN-FHU! Takker for at du tok deg tid til å lese og kommentere rapporten min. Stay tuned for nye eventyr rett over nyttår
Takker! Glimrende rapportering dette!
Hei sirpjalle! Tusen takk for at du både leser og kommenterer rapporten min. Ny rapport kommer forhåpentligvis etter nyttår - med et vesentlig antall flere bilder for å gi en bedre opplevelse
Takker for en fantastisk rapport!
Hjertelig tusen takk for kommentar, kekker! Det er kjekt å høre at du likte rapporten min

Neste gang skal jeg bli enda flinkere med bildene. Jeg håper det kan gjøre rapportene enda bedre.
Herlig underholdende rapport! Takker så meget
Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar, Bergern

Det var en opplevelse med alle disse forskjellige turene. Som poengtert i avslutningen, neste rapport skal forhåpentligvis bli bedre!