• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Oslo-Barcelona. El Classico.

Eller vi kan si samme benplass som Lufthansa, BA, Qantas ( de flyr frøktelig langt ) og noen andre.

En tomme mindre enn andre. 31" eller 32" føles som det samme for folk flest.

Først ved 33" eller 34" er det merkkbart bra, og der har vi ikke mye valg. TG, MH og NZ 744. Og dessverre, det er ikke alltid man skal dit disse selskap flyr.
 
Hvilket selskap har egentlig en god Economy Class på langdistanse...?

Thai er ikke så verst. De har iallefall ok benplass (34"). Hadde de hatt et anstendig underholdningssystem hadde de vært riktig så bra faktisk. Maten er også blant den bedre når det gjelder economy.
Jeg vil si Thai er bedre enn Singapore Airlines på economy, til tross for det forhistoriske underholdningstilbudet.
 
Back
Top