Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Jeg har akkurat tilbakelagt en rundreise med SAS til Barcelona. Neste rapport vil avsløre hvilke styrker og svakheter jeg fant på SAS' Spania-produkt.
Det finnes da nok av folk på forumet uten gullkort som kan teste SAS. FlightDeck må da få lov til å benytte sitt eget oppsparte fordelskort når han er ute og reiser...
Denne tråden fikk meg ikke til å få dårlig uttrykk av DY men heller av noen av flyene dems!
Nok en flott rapport. Virker som DY fortsatt sliter med å få til en effektiv servering. På en så lang flytur bør man rekke minst 2 ganger med tralla
Er det ikke en sammenheng mellom DY og flyene deres....![]()
Alle 800 som leveres fremover nå, både leaset og eiet får recarostoler og panasonic IFE system. Komforten på disse er utmerket.
LN-KHD er kun kortidsleaset av DY.
Ellers er jeg overrasket over hvor negativt inntrykk han fikk av interiøret... jeg har selv fløyet en del -300 maskiner med freshe blå skinnseter. Synes faktisk de ser bedre ut enn SAS sine seter...men benplassen er et problem på Norwegian.
Godt poeng. Når man betaler mindre enn det det koster til Ustaoset med NSB, kan man ikke forvente all verden.Når jeg reiser i Europa med denne type selskap (da også SAS) så ser jeg jo at man må dessverre ha lave forventninger og se på dette som transport og det er det..
Nok en flott rapport. Virker som DY fortsatt sliter med å få til en effektiv servering. På en så lang flytur bør man rekke minst 2 ganger med tralla
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.