• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Oslo Airport Marriott Hotel & Conference Center

LN-BRK

ScanFlyer Gold
Marriott skal nå bygge flyplasshotell i nærheten av Gardermoen, og det blir 5-stjerners.

Mer: http://www.eub.no/artikkel.asp?Artid=127021

Replying to Topic 'Oslo Airport Marriott Hotel & Conference Center'

Trenger man enda et hotel der oppe? Nå utvides jo både Quality ved motorveien og Radisson SAS ved terminalen i tillegg til at Rica, Clarion og Norlandia allerede er ved flyplassen...

Jeg stusser på det samme ja, kan det virkelig være marked for det? Ser at de gjør endel ut av at det blir Norges første 5-stjerners hotell, men bryr folk og forretningsreisende seg egentlig så veldig mye om det? Tviler på at så mange turister og besøkende til f.eks. Oslo gidder å bo så langt borte, bare fordi det er 5 stjerner...

Sheraton klarte det ikke med plassering i Sandvika...

Tror dette kan være litt sesongavhengig, men har ved flere anledninger opplevd at alt av hotellrom har vært opptatt ved Gardermoen, senest 19 oktober etter at møtet jeg var på varte litt lenge. Fikk tilslutt rom på Gardermoen Bed & Breakfast, og det var jammen ta meg det siste rommet der også. Alternativet ville vært retur til Oslo og et av byhotellene ( men hvor er sjarmen med det for en flyentusiast....??? )

Er ikke beleggene for flyplasshotellene i/rundt Gardermoen generelt ganske høye ?

Dette blir vel første Marriott Hotell i Norge også da?

Originally posted by vadheim

Dette blir vel første Marriott Hotell i Norge også da?

Ja det blir det. Marriott har ingen hoteller i Norge fra før!

BF

Tror nok dette kan bli et veldig populært kurs og konferansehotell først og fremst. I lokalavisene har det i en tid vært strid om hotellet pga. den plasseringen i naturen og omgivelsene, og om det i det hele tatt skulle være lov å bygge noe der. Har sett noen skisser tidligere, og det ser veldig bra ut. Ser for meg at det kan bli OSL sin egen "Holmenkollen".

Jeg vedder 100 kroner på at den neste regjeringen vil ha sine forhandlinger på Marriot :)

Originally posted by LN-BRK
Jeg vedder 100 kroner på at den neste regjeringen vil ha sine forhandlinger på Marriot :)
Ja skulle den også komme til å bli rød så..

Vi kommer vel til å høre noe fra Petter`n som jo allerede har to hoteller der oppe...

Back