EkstraBest Fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det er noe eget ved siste arbeidsdag før 4 ukers sommerferie:-) Selv om hovedstaden akkurat nå er våt og grå så tenker jeg. Det blir både tid til jordbær og iskrem i løpet av dagen på toppen av Oslo. Middag hos opphavet i ettermiddag før det skal pakkes i kveld…

God morgen fra Furuset!
Ja fredag før ferie er innafor. :) For min del bare en uke nå, sparer to til slutten av juli. Tur til Wien med OS i morgen foran i maskinen og Larvik i slutten av uka.
Jordbær og is på jobben i dag så dagen skal nytes! Ha en fin en! :)

God morgen fra Barcelona. Trening godt igang. Så blir det frokost og deretter biltur til Granollers der jeg har jeg at dobbelt l uttales j. Mulig biltur videre også.

Morn fra Tønsberg. Siste dagen med kun meg selv og minstemann hjemme, fra mandag av får vi selskap av storebror og fra tirsdag har hele familien ferie, det blir kos. Planen er en god og lang sykkeltur i ettermiddag for å lade opp litt til sykkeltur på Vestlandet neste uke.
Ellers har jeg i tre av de siste fire årene hatt fri fra jobb fra mars og til august, så fremtiden med kun 3-4 uker sommerferie blir tøff

Mornings fra Asker. Solen skinner, espressoen i solveggen satt som vanlig, og minstemann er syklet sammen med til ferie-SFO. Litt hjemmekontorering og mental oppladning til hagen fylles opp av 11åringene på bursdagsfest etterpå. Ha en fin dag.

God formiddag fra Skaun!

Her er gresset i ferd med å tørke opp etter nattens og morgenens regn, vi har flotte 15 grader i dag! :)

Heldigvis bare litt over èn uke før neste USA-tur! Tar med kona denne gang og kombinerer med litt fri og litt jobb. Blir deilig!

Kim

Mårnings fra det sørlandske!
Her skinner solen og det ser ut til å bli en strålende sommerdag. Tenker jeg beveger meg ned til bortekontoret en tur i dag. Bare så de ikke glemmer hvordan jeg ser ut.

I ettermiddag og kveld blir man privatsjåfør for junior som skal på fest. Så gjør jeg ikke noe mer galt i dag iallefall.

ha en effektiv dag du også!

God morgen fra lett slitne RIU Plaza på Fishermans Warf. Våknet 03.30 så man har fått jobbet litt og venter på at de andre våkner. Herlig middag på Blue Mermaid og familien er i ekstase.

I dag er det lunsj i Sausalito, shopping og Peking duck på programmet.

God helg fra Hytta. Her er det så mye hvitt i nesen at man skulle tro man var med i en exit episode... Heldigvis er det kun snakk om pussestøv fra sparkling av "arbor malingsklare sponplater" som jeg ALDRI skal kjøpe igjen.
å få de sammen var ett regelrett h?"=¤#(.

Må vel bookes flere billetter også.

God ettermiddag fra Sainte Maxime. Bading, soling, øl unnagjort. Nå er det dags for shopping på Carrefour igjen. Bord booket på La Reserve Gayard i morgen.

Livet er herlig, dere. Ha en best helg

God ettermiddag

Ettermiddagens svømmetur i Ulsrudvannet her i Oslo er unnagjort
Så skal det jobbes i kveld

Oslo er herlig om sommeren

God kveld fra Sandnes. Nå er det ferie! Ungen sover og fruen skal på forening. Spørs om det ikke blir noe gaming i kveld.

Back