Even92LN ScanFlyer Gold 12 Jul 2011 #1 Så det stod en A340 fra Turkish Airlines borte ved cargo da jeg kjørte hjem fra jobb i dag, så det var ikke spørsmål om hvor jeg skulle kjøre innom på veien hjem! Ris, ros og tips tas imot med stor takk..
Så det stod en A340 fra Turkish Airlines borte ved cargo da jeg kjørte hjem fra jobb i dag, så det var ikke spørsmål om hvor jeg skulle kjøre innom på veien hjem! Ris, ros og tips tas imot med stor takk..
T TONROY ScanFlyer Blue 12 Jul 2011 #2 AU JEG SKAR MEG PÅ BILDENE DI VAR SÅ SYLSKARPE. Dette var veeeeeeeeldig bra.
V Vidar ScanFlyer Gold 12 Jul 2011 #3 Kan ikke si annet enn at det her var knallbra bilder Even. Vidar
viking1965 ScanFlyer Silver 13 Jul 2011 #8 Jepp,nu går alt så meget bedre Tror jeg kanskje dropper å legge ut mine A340-bilder
Even92LN ScanFlyer Gold 13 Jul 2011 #9 Tusen takk alle sammen! En spesiell takk til gjengen på vollen som hjalp meg med kamerasettings. Det hjalp nok litt ja viking1965 said: Jepp,nu går alt så meget bedre Tror jeg kanskje dropper å legge ut mine A340-bilder Click to expand... Venter i spenning på bildene dine!
Tusen takk alle sammen! En spesiell takk til gjengen på vollen som hjalp meg med kamerasettings. Det hjalp nok litt ja viking1965 said: Jepp,nu går alt så meget bedre Tror jeg kanskje dropper å legge ut mine A340-bilder Click to expand... Venter i spenning på bildene dine!
putzmeister ScanFlyer Dusty 13 Jul 2011 #10 Knallfine bilder, ser du fikk alt å virke. Hyggelig foresten
pgaa ScanFlyer Gold 13 Jul 2011 #11 Ikke noen grunn til å sende inn klage på disse bildene .. Flotte bilder