OSL søker testere av ny tjeneste

Re: OSL søker testere av ny tjeneste

Skal på test i mårrå, så da kan du få høre!

Det står at testen varer i 5 timer! Går man da samme rute flere ganger? Eller er det bare mye venting?

Ja, Blir endel venting og en lang lunch. De tester litt forskjellige ting fra dag til dag så hvordan runden blir er det ikke så lett å si så mye om

Overraskende nok kan man ikke handle på taxfree på slike tester, med fiktive boardingkort/billetter.

Men hva om man kjøper en fullflex til f.eks CPH og viser den i taxfree??

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Overraskende nok kan man ikke handle på taxfree på slike tester, med fiktive boardingkort/billetter.

Men hva om man kjøper en fullflex til f.eks CPH og viser den i taxfree??

Da bryter man loven.

Da bryter man loven.
Jeg har billett ned i kjelleren uansett, så litt fra eller til utgjør ikke den store forskjellen ved perleporten!

Nå ble vi geleidet inn i pir Nord, så muligheten for noe tax free er ikke overhengende!

Kortversjonen

418c2f9fcdc9c78812dfa992f57e8ebd.jpg

Var på tjenestetest for den nye innsjekkingen i går.
For min del var det veldig kjapt og fikk ingen "feil" knyttet til min prosess. (Verken planlagte eller ikke planlagte)
Bagasjen skulle inn i bokser og ikke på bånd, ellers ingen stor forskjell fra det vi er vant med.
I motsetning til i 2015/2016 var det ingen felles diskusjon. Vi kom, fikk et par minutter info, ble delt i grupper og sendt til innsjekk. Etterpå måtte vi besvare noen får spørsmål på mobilen og ferdig, kom meg hjem på samme togbillett.

Back