OSL-SIN SAS/Thai i Business.

Jeg vet - han lurte på hvilken jeg satt lounge jeg benyttet. Jeg er ikke gold member. Regner med at gull loungen holder en høyere standard.

Synes Business-loungen er ganske kjip - Scandinavian-loungen er hyggeligere og har en veldig fin utforming (den går i en slags sving) som gjør at det finnes steder for ulike behov, f.eks. arbeidsplasser, quiet zone, middagsbord, sofaer, møtebord, etc. Mat- og drikkeutvalget er også noe bedre enn i Business-loungen, f.eks. en del drikke på flaske og nesten alltid en varmrett. Dessuten nesten alltid en kake eller virkelig gode vannbakkels. Loungen er ingen høydare, men som andre påpeker: OSL er en masete og overbefolket flyplass - og den rolige og avslappede atmosfæren i Scandinavian-loungen gjør den til et veldig behagelig sted sammenliknet med å luske rundt i terminalen.

Last edited:
Av og til er det pølsefest i "Gullstuen" - pølser fra Leif Vidars gjør seg bra sammen med en Løiten og litt fatøl!!

Pølsefest, synd vi er der altfor tidlig for pølser og Løiten.. :( Men får dem med i FRA og MUC av og til :D

Jeg vet - han lurte på hvilken jeg satt lounge jeg benyttet. Jeg er ikke gold member. Regner med at gull loungen holder en høyere standard.

Beklager, min feil, her har jeg ikke lest nok historikk tydelig.

Som andre her sier, et greitt skille, men ingen krise. :)

-A

Back